×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده//(( حریرچی ))خفه شو،      (( حاجی پور )) ای کاش

ناترینگ آملی ( علی کرم زاده ):خوانندگان عزیز واقفند که ویروس کرونا ، تمرکز و تعادل جهانی را بهم زده و مناسبات و مراودات بین المللی را دستخوش تغییر ، تحول و ایستایی کرد.

در موج دوم شیوع این ویروس ، متاسفانه شهر امل در برخورداری از این ویروس منحوس ، جایگاه شاخص ملی !!بدست آورد و وضعیت سلامت آملیها قرمز و پرخطر شد.

بنحوی که همه مدیران و مسئولان ملی ، استانی و آملی چه در حالت تعهد عمیق و چه در حالت تظاهر ، حساسیت و دل نگرانی خود را بروز دادند تا جائیکه جناب دکتر حاجی پور ( نماینده مجلس ) شرایطی ایجاد کرد که معاون وزیر بهداشت ( دکتر حریرچی ) برای پیگیری موضوع و اعطای امکانات در مبارزه با کرونا و توقف ترویج این ببماری به آمل آمد.

دکتر حاجی پور این حضور یک مدیر ملی در آمل را برای خود امتیاز و اعتبار دانسته اند.

دکتر حریرچی پس از بازدید بیمارستانهای امل و در مصاحبه تلویزیونی با خبرنگاران گفت : ‌خطر کرونا در مازندران و آمل جدی تر از ان است که تصور میکردیم و مشکل کرونا در آمل فقط و فقط باید توسط آملی حل شود و…….!!!

دکتر حاجی پور هم با تکان دادن سر اظهارات معاون وزیر‌را تآئید میکرد !!!!!

دکتر حریرچی ، خفه شو، اگر قراره مشکل بهداشتی ، درمانی و سلامت مردم آمل توسط آملی مرتفع شود تو آمدی چه غلطی بکنی ؟؟!!

آقای حاجی پور ، شما چرا اظهارات ایشان را تآئید میکردید ؟! ایکاش میکروفون را توی دهانش فرو میکردی.

اقای حاجی پور خودت را قوی کن اگر دکتر یوسفیان می بود ، معاون وزیر جرات نمیکرد چنین حرفی بزند، ماحصل حضور معاون وزیر چه بود !؟!

دستگاه اکسیژن ساز که از اموال و دارائی بیمارستان فیروزگر تهران بود و با رایزنی دکتر حاجی پور و اراده بزرگمرد سلامت محور آملی از دیار سرسبز و بانشاط چلاو ( دکتر فرهاد زمانی ) بصورت امانی تحویل بیمارستانهای آمل شد.

علاوه بر این جناب دکتر فرهاد زمانی مبلغ یکصد و پنجاه میلیون تومان برای خرید کپسول های اکسیژن به بیمارستان امام رضا اختصاص داد و آغازگر حرکتی بود که پزشکان حاذق و اصالت مند آملی ساکن تهران با کمکهای مالی قابل توجه تداوم بخش این مهرورزی نوع پرور شدند .

آقای حاجی پور ، آیا توانستی به اندازه همان یکصدو پنجاه میلیون تومان دکتر زمانی از حریرچی مساعدت مالی بگیری ؟ نه‌ ،،،، آیا توانستی صد هزارتا ماسک بگیری ؟ نه ،،، و….. چرا آمد و چرا رفت ؟؟

حاجی پور جان ، من به شما رآی ندادم ولی در راستای حس شهروندی و ارادت به توسعه عمران و سلامت آمل و آملی موظف و مکلف به همراهی و حمایت از شما هستم توصیه میکنم که : خود را قوی کنید ، اینگونه مانورها پاسخ خوبی به همراه ندارد.

مردم امل فهیم ، دانا ، هوشیار هستند ، همان مردمی که یکبار در انتخابات‌مجلس ۹۲۰۰۰ رای به
دکتر عنایت الله تورنگ دادند و در دور بعدی با نگاه به عملکرد چهارساله جناب تورنگ ۸۷۵۰ رای به ایشان دادند.

رضا جان کاری کن اول خدا دوم خودت و سوم مردم از تو رضا باشند !!!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.