×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار

امام جمعه آمل:بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار است.

کرات آملی؛حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران مصلای قدس ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر خداوند در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی افراد حاکم شود زندگی رنگ و بوی خدایی می‌گیرد و سعادت دنیا و آخرت شامل حال می شود.

وی افزود: یکی از نشانه های تقوا این است که در مسیر ولایت قدم برداریم و عمل به منویات رهبر و ولی زمان در کارها، رفتار و اعمال به معنای پیاده سازی تقوا خواهد بود.

یعقوبیان تصریح کرد: ائمه و معصومان با روش بهره‌مندی از حکمت، موعضه حسنه و حجت بالغه مردم را به دین اسلام و بندگی به درگاه خداوند دعوت می کردند، تصریح کرد: روش علمای ربانی شیعه در طول تاریخ برای دعوت مردم به سوی خداوند سبک زیبایی بود و مردم با زبان و عمل خوش به سوی خداوند دعوت می شدند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه امروزه بهتر و کامل‌تر از معارف اسلام پیدا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: کاملترین و جامع ترین کتاب انسان ساز قرآن کریم است و با توصل و تمسک به قرآن و اهل بیت سعادت دنیا و آخرت رقم می خورد.

وی با اشاره به برگزاری پرشور دختران حاج قاسم در این شهرستان و حماسه‌سازی فرزندان و دختران دیار علویان، گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای نمایش دستاوردها و توانمندی‌های بسیجیانی است که در برهه‌های مختلف کشور گره‌گشا بودند و نه تنها در داخل کشور بلکه در دفاع از حریم اهل بیت از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

یعقوبیان خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروزه به درخت توانمند و پر شاخه و برگ تبدیل شده است و از بزرگترین فرمان‌های امام راحل در پنجم آذر ۱۳۵۸ بوده است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ علمی و نظامی کشور را مدیون بسیج هستیم، متذکر شد: همواره بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است.

امام جمعه آمل گفت: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار است و امروزه جوانان این مرز و بوم با استفاده از تفکر بسیجی دست به بسیاری افتخارات علمی، پژوهشی، هسته‌ای و نظامی زدند که با اخلاص، پاکی و فداکاری آمیخته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.