×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قول مساعد شهرداری آمل برای تبدیل وضعیت پرسنل حجمی مجموعه تحت مدیریتش

علی داودی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه سازمان مدیریت پسماند بر تبدیل وضعیت پرسنل حجمی شهرداری تاکیدکرد.

کرات آملی؛آیین تجلیل از کارگران نمونه سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل همزمان با روز جهانی کار و کارگر و باحضور شهردار آمل، فرمانده سپاه ناحیه آمل، رییس بسیج کارگری آمل، معاون خدمات شهری شهرداری آمل، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل و معاونین این سازمان در دفتر شهردار آمل برگزار شد. 

عابدین داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه آمل در این مراسم با تبریک فرارسیدن روز کارگر گفت: در دوران مسئولیت آقای قاسمی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل شاهد حضور فعالیت های ارزنده ای هستیم که از مجموعه پرسنل این سازمان و پاکبانان سخت کوش کمال قدردانی و تشکر را داریم.

 وی افزود: پاکبانان شریف و زحمتکش همواره در سرما و گرما و در تمام ایام سال مشغول خدمت رسانی هستند که چنین فداکاری شایسته ای جای سپاس فراوان دارد که از مدیریت شهری تقاضا داریم مطالبات این عزیزان را به بهترین نحو ممکن رفع نموده و حمایت های لازم از این بزرگواران صورت دهند.

 علی داوودی شهردار آمل در این مراسم با بیان اینکه قدردان همکاران عزیزمان در حوزه کارگری هستیم گفت: پاکبانان و کارگران سخت کوش ما در مجموعه شهرداری، جانانه در حال تلاش و خدمت رسانی هستند که این خدمات جای تشکر فراوان دارد.

 وی افزود: نگاه ما به کلیه پرسنل شهرداری آمل به یک چشم است و تلاش می کنیم خدمات رفاهی و حمایت ها شامل حال کلیه عزیزان شود که امسال برنامه داریم تا تبدیل وضعیت پرسنل حجمی مجموعه شهرداری را داشته باشیم. 

در پایان این مراسم از کارگران نمونه سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل به نام آقایان؛ حسن ندایی، علی سالارزاده، ایوب نورانی، رحمت اله رجایی، مجید رضایی، جواد جوکار، رحمت اله اسدی و مرتضی قر بانی مقدم تقدیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.