×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرواز اورژانس هوایی برای نجات جان راننده حادثه دیده در آمل

راننده آملی حادثه دیده با اعزام اورژانس هوایی نجات یافت.

کرات آملی؛ رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: راننده مصدوم حادثه سقوط نیسان به دره هلی چال پس از نجات توسط تیم امداد و نجات هلال احمر آمل با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان ۱۷ شهریور منتقل شد.

جمشید نیکزاد اظهار کرد: سقوط یک دستگاه خودروی نیروی در ارتفاعات صعب العبور کوهستانی در بخش امامزاده عبدالله این شهرستان حادثه آفرید.

وی با بیان اینکه این حادثه کوهستان بامداد جمعه اتفاق افتاد، افزود: خودروی باری نیسان در منطقه کمر بن روستای هلی چال به دره سقوط کرد و پس از اعلام گزارش به مرکز پیام هلال احمر بلافاصله تیم علمیات امداد و نجات کوهستان در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی اورژانس هوایی ۱۱۵ با اعزام بالگرد فرد حادثه دیده را به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حادثه ساعت سه بامداد امروز اتفاق افتاد و کسی از وقوع حادثه اطلاع نداشت، یک تیم جنگل نوردی با ورود به منطقه خودروی سقوط کرده در دره را مشاهده کردند و بلافاصله پس از تماس با مرکز فنی کشیک هلال احمر دو تیم عملیاتی کهرود و امداد کوهستان رینه به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم های عملیاتی بعد از دستیابی راننده مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی را با فیکس کردن کامل سر، گردن و پا انجام دادند، خاطرنشان کرد: با درخواست امداد هوایی و اعزام بالگرد اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، فرد مصدوم برای درمان تکمیلی راهی بیمارستان ۱۷ شهریور آمل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.