×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تجدید خاطرات یادگاران و افتخار آفرینان حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل

فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تجلیل از حماسه سازان ششم بهمن سال ۱۳۶۰، یاد و خاطره شهدا و رشادت های مردم این شهر را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛در آستانه سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن سال۶۰ آمل جمعی از فرماندهان، نیرو‌های نظامی وبسیجی و تشکل‌های مردمی که در حماسه مردمی ششم بهمن نقش محوری در خنثی کردن توطئه شوم اتحادیه کمونیست داشتند، به بیان خاطره گویی پرداختند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در این نشست صمیمانه، با بیان اینکه کمونیست ها به خیال خام تصرف کامل آمل را در سر می پروراندند تا شمال ایران و کل کشور را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: دشمنان در ارزیابی غلط می پنداشتند که مردم آمل با آنها همراه می شوند و با توجه به شرایط ویژه استراتژیکی، نزدیکی به پایتخت و شرایط جنگلی و ویژه آمل را انتخاب کردند.

وی آمل را قلب تپنده در شمال کشور دانست و بیان کرد: در حماسه ششم بهمن مردم آمل با تقدیم ۴۱ شهید در کمتر از ۱۰ ساعت طومار مارکسیسم در ایران را در هم پیچیده و پرونده آنها را برای همیشه نابود کردند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به اینکه در اتفاقات جنگل و حماسه ششم بهمن تعداد ۶۷ شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی شد، خاطرنشان کرد: در وصیت نامه سیاسی الهی امام امت نام بردن از آمل باعث یک ماندگاری تاریخی و جهانی در طول تاریخ شده و از مردان و زنان غیور این شهر قدردانی و تشکر شد.

وی با اعلام اینکه آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمان ویژه چهل و دومین سالگرد پاسداشت حماسه اسلامی آمل است، بیان کرد: این مراسم همزمان با شب سالگرد حماسه آمل در مصلای میربزرگ با حضور مسؤولان کشوری، استانی، شهری و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

زارعی با بیان اینکه نباید حماسه ششم بهمن در سالگرد خود تنها به آمل بسنده شود بلکه باید نگاه کشوری و استانی به این حماسه داشته باشیم، ادامه داد: ستاد استانی گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن با حضور استاندار مازندران برگزار شده و امیدواریم کنگره ملی و ستاد کشوری گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال آینده برگزار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.