×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برای الگوبرداری و ماندگاری در جامعه گرامیداشت و قدرشناسی از شهدا و حماسه آفرینان بیشتر برگزار شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران:گرامیداشت و قدرشناسی از شهدا و حماسه آفرینان دفاع مقدس کار بزرگی است که باید بیشتر از گذشته در جامعه برای الگوبرداری و ماندگاری برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی؛ سیاوش مسلمی در یادواره شهدای جنگل شمال کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد آمل برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دیار علویان و شهرستان آمل سرزمین هزارسنگر است که پیشینه تاریخی بسیار بزرگ و ماندگاری دارد.

وی با اشاره به تقدیم ۱۳۴ شهید جبهه مقاومت جنگل در شمال کشور، افزود: تعداد ۶۷ شهید در منطقه آمل مربوط به حماسه اسلامی ششم بهمن تا حوادث جنگل هستند که تقدیم انقلاب و اسلام شدند. 

وی با اشاره به اینکه حماسه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ توسط مردم دیار هزارسنگر یک رویداد مهم و اتفاق بسیار موثر در استقرار نظام جمهوری بوده است، خاطرنشان کرد: شهدای زیادی در مسیر استقرار، استمرار و استکمال انقلاب تقدیم کردیم و در این مسیر جانبازان نقش آفرینی داشتند.

مسلمی با اعلام اینکه حماسه ششم بهمن آمل باعث شد تا طومار کمونیست‌ها برای همیشه از ایران برچیده شود، ادامه داد: امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از تنها شهری که نام برد آمل بوده و از مردان و زنان این شهر قدردانی و تشکر کرد همچنین امام امت در مورد منافقان هم فرموده که دیدید مردم آمل چه به روز و روزگارتان آوردند. 

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروزه در قالب یادواره و گرامیداشت شهدا برگزار می‌شود یکی از روش‌های مقابله با جنگ تمام عیار دشمنان است، خاطرنشان کرد: مردم آمل همیشه در صحنه و خودجوش در سرمای زمستان سال ۶۰ به میدان آمدند و برگ زرینی از انقلاب را رقم زدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مازندران از استان‌های سرآمد در برگزاری یادواره های شهدا در کشور است، متذکر شد: از مسوولان دست اندرکاران فرهنگی گله‌مند هستم که شعار فرهنگی می‌دهند ولی عمل فرهنگی ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.