×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه آمل:ان شالله با تعیین ضرب الاجل اعلامی از سوی رئیس جمهور مشکل زباله این شهرستان حل بشود تا مشکلی در سلامتی مردم به وجود نیاید

امام جمعه آمل در جمع نماز گزاران گفت : مشکل زباله آمل دارد حل می شود و رییس جمهور ضرب الاجل تعین کردند که زباله آمل باید حل و فصل بشود، انشا الله مشکل زباله این شهرستان حل بشود تا مشکلی در سلامتی مردم به وجود نیاید.

کرات آملی؛ابراهیم یعقوبیان در خطبه دوم نماز جمعه به بحران زباله و محل دپوی عمارت اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور چند روز گذشته مستقیم به مشکل زباله در شهرستان آمل اشاره کرد و دستور داده تا مسئله زباله در این شهرستان باید هر چه زودتر حل شود.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه در پیامی مسئله زباله و معضلات بزرگ آن را به رئیس جمهور و دولت مردمی سیزدهم انتقال دادیم، بیان کرد: رئیس جمهور در اقدامی مهم ضرب الاجل ۱۵ روزه برای تعیین تکلیف مشکل زباله آمل و انتخاب مکان جدید مشخص کرد که باید صمیمانه از تصمیمات رئیس قوه مجریه، استاندار مازندران و مسؤولان استانی تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: امید داریم در مدت زمان ضرب الاجل اقدامات لازم برای سلامت عمومی و همشهریان آملی انجام شود.

امام جمعه آمل با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل، یادآور شد: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای است که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، تأسیسات و امکانات مقابل اقدامات خصمانه دشمن می شود.

وی بیان کرد: باید ساختاری در جامعه ایجاد شود در زمان بحران نه مردم، نه تأسیسات و نه امکانات شریانی مقابل دست درازی های دشمنان آسیب ببیند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه نباید جامعه دینی با حرکت زننده یک فرد به آسیب مواجه شود، افزود: از یک کودک در پیش دبستانی گرفته تا جراح و متخصص در دستان آموزش و پرورش و نظام آموزشی پرورش می یابد پس لازم است با الفبای مبانی دینی، اسلامی و قانون کشور به آن آموخته شده و از ابتدا جلوی هنجارشکنی گرفته شود.

یعقوبیان با اشاره به اینکه باید بازنگری فکری در نظام آموزشی صورت گیرد و دقت بسیار زیاد در تربیت و آموزش فرزندان انجام شود، یادآور شد: با مشاهده هنجارشکنی و هتک حرمت همه مؤمنان و مسلمانان ناراحت و دلگیر می شوند.

وی متذکر شد: به هیچ وجه دل مان نمی خواهد کسی به انحراف کشیده شود زیرا در مملکت شیعی فرزندان کشور جمهوری اسلامی باید در کشتی نجات وارد شوند البته تاریخ بشریت و تاریخ اسلام نشان داد که هرکس با خداوند، اهل بیت و آل علی(ع) درافتاد برمی افتد و در آن هم شکی نیست.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه امروزه جمهوری اسلامی ایران بسیار قدرتمندتر از آن است که فکرش را می کنیم، افزود: کشورمان هم اکنون درخت تناوری است که دشمنان اسلام مقابل عظمت و بزرگی آن سر تسلیم فرود می آوردند پس اختلال و بی اخلاقی یک نفر نمی تواند نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کند.

وی با بیان اینکه ما در ایران با هیچ کس سر جنگ نداریم و هدف مان نجات و هدایت مردم است، خاطرنشان کرد: ما اقدام به قتل و نسل کشی نکردیم و با مطالعه تاریخ درمی یابیم که نسل کشی و قتل مردم کار استکبار و غربی ها است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.