×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار ویژه آمل خبرداد؛ برگزاری ۴۰ برنامه محوری به مناسبت دهه کرامت در آمل

معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان آمل از برگزاری مراسمات دهه کرامت امسال در سطح شهرستان با محوریت ۴۰ برنامه اصلی خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی،ذات الله زارعی در نشست مطبوعاتی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت در شهرستان آمل با اعلام خبر بالا افزود: دشمنان استکباری و غربی به دنبال این هستند که اهل بیت را از ما بگیرند و جامعه شیعی را غم زده، غمگین، ناامید سیاه و نامناسب جلوه دهند.

وی ادامه داد: در حالی که ظرافت های مختلف برای نشاط اجتماعی در سطح کشور داریم همچنین سال گذشته از ظرفیت بی نظیر اعیاد اهل بیت همانند عید غدیر به بهترین شکل بهره گرفته شد و با برپایی موکب های فراوان در مسیر بلوار امام خمینی(ره) جشن عید امامت چند کیلومتری با حضور همه اقشار و سنین مختلف برگزار شد.

زارعی با بیان اینکه دشمنان مان مقابل اعتقادات مردم وادار به حرکات احساسی، بدون تفکر و تعقل می شود، یادآور شد: با توسل و تمسک به اهل بیت برنامه های دشمنان خنثی می شود.

وی با اعلام اینکه باید مخاطبان در گروه ها و رده های مختلف سنی شناسایی شود و برای آنها برنامه ویژه داشته باشیم، ادامه داد: باید هر سال برنامه های اعیاد اهل بیت بازنگری شده، نقاط قوت تقویت شده و نقاط ضعف برطرف شود.

درادامه دبیر کانون های خدمت رضوی آمل با اعلام اینکه باید در فضای مجازی تبلیغات گسترده برای دهه کرامت شود، گفت: هم اکنون فضای مناسبی مهیا تا رنگ و بوی امام رضایی در رسانه، فضای مجازی و سطح شهر به چشم بیاید.

احمد کوهستانی با بیان اینکه اصل مأموریت امام رضا(ع) با ورود به ایران و پذیرش ولایت عهدی کارهای فرهنگی زیربنایی بود تا از فرصت ولایت عهدی به بهترین شکل استفاده شود، افزود: خادمان امام رضا(ع) برنامه های ویژه امسال در دستور کار دارند تا با پیاده کردن احکام و سبک زندگی امام رضایی بتوانیم در جامعه نقش آفرین باشیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی آمل با اشاره به برپایی نشست های تبیینی با محوریت سبک زندگی امام رضایی، برگزاری پیاده روی خانوادگی در دهه کرامت، تجلیل از مدال آوران دارنده عناوین جهان، بین المللی و المپیک و تبریک مردم با توسل به پرچم های آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س)، بیان کرد: در جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه(س) هم پرچم متبرک در بین مردم برای تبرک حمل می شود.

احمد کوهستانی با بیان اینکه برگزاری جشن های اعیاد دهه کرامت در سالن ورزشی پیامبر اعظم، پارک مینیاتوری، مساجد و کانون ها توسط ستاد گرامیداشت دهه کرامت، گفت: خادمیان رضوی در این دهه با حضور در نماز جمعه چهار شهر آمل پرچم های آستان مقدس را حمل می کنند، همچنین برگزاری میز خدمت، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اهتزار پرچم امام رضا(ع) در میدان قائم به عنوان یکی از اصلی ترین میادین شهر، نورافشانی و جشن در شب ولادت امام رضا(ع)، برپایی جشن بزرگ رضوی در روز ولادت امام رضا(ع)، برپایی اجتماع بزرگ یک هزار نفری خادمیان رضوی در مصلای میربزرگ با اجرای برنامه کارناوال خودرویی از دیگر برنامه ها است.

وی با اعلام اینکه آملی ها ۲۸ اردیبهشت امسال میزبان کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی هستند، بیان کرد: در این برنامه زائران امام رئوف با حمل پرچم متبرک، گل افشانی و غبارروبی گلزار شهدای امام زاده ابراهیم به دیدار بیماران بستری در بیمارستان ها و زندانیان گرفتار در بند ندامتگاه، کودکان شیرخوارگاه اطفال بی سرپرست و دیدار با والدین شهدا می روند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.