×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انتقاد امام جمعه آمل از وضعیت بغرنج کشاورزان

امام جمعه آمل با انتقاد از مسئولین بابت عدم توجه به خواسته های خواستار رسیدگی وحل مشکل آنان شد.

کرات آملی؛حجت الاسلام یعقوبیان در خطبه های نماز جمعه ( ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ) گفت : چه کسی باید به داد کشاورزان برسد این نیست که قیمت را پایین بیاورید و از طرف دیگر برنج وارد بکنید یقینا” بودجه دارید که وارد می کنید. باید مدیریت کرد و اگر بودجه نبود که اینهمه برنج وارد نمی کردند ، کشاورزان می گویند ما برنج داریم  اما آبرو نداریم به داد کشاورزان برسید.

امام جمعه آمل در ادامه خطبه دوم افزود : کارهای فرهنگی زیادی توسط دفتر امام جمعه آمل انجام شده است از هیچ کس کمک نگرفته ایم برای اجرای برنامه های فرهنگی فقط از شهرداری درخواست کرده ایم که برای مواکب اربعین داربست بزنند و تمام .

وی ادامه داد : نه از معدن داران و نه از هیچ کس دیگری تقاضای کمک نکرده ایم. مجموعه عزیزان ما در دفتر امام جمعه همه امتحان پس داده هستند و ما از هیچ اداره ای هیچ نمی خواهیم. هر کسی به اسم ما به اداره ای مراجعه کرده باشد اصلا” اینجوری نیست ما به هیچ کس هیچ نامه ای نداده و نمی دهیم. هر کس می گوید من نامه ای و یا تلفنی و یا سفارشی از دفتر امام جمعه دارم بیاید به من بگوید این را بگویم که ما پای خدمت مردم عزیز و شریف ایستاده ایم و بس.

حجت الاسلام یعقوبیان در پایان خطبه دوم تصریح کرد : من از گزارش ها و غیبت های دیگران می گذرم . شاکر خداوند هستم که خدمت گزار مردم پاکدست هستم. از هیچکس گله  و شکوه نکردم و من طلبه هستم و بچه محرومیت ها ، هیئت و جوانان می توانند اعجاز بکنند در خدمت رسانی به مردم ،  باید کاری برای خدمت به این مردم عزیز بکنیم ، ما در طول عمر چند سالگی طلبگی خود  بر سر سفره امام زمان ( عج ) نشسته ایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.