×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آمل شهر میزبان زباله ها در خواب غفلت مسئولین

در پی تعلل وغفلت مسئولین شهرستان آمل ؛این شهر میزبان زباله های شهرهای اطراف گردیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛در هفته های اخیر شاهد هستیم کوهی از زباله ها در بعضی از نقاط حاشیه ای شهر آمل تخلیه می گردد که جای تعجب از چنین اقدامی دارد.

پیگیری های صورت گرفته نشانده این موضوع می باشد که این زباله ها در مناطقی مانند شهرک صبا، در مکان هایی از محور هراز تا کیلومتر ۳۰ و… تخلیه می گردد.

وقتی به سراغ این زباله ها می رویم و آن را باز می کنیم متوجه می شویم در برگه های نام شهرستان محمودآباد به چشم می خورد؛ از فیش های دستگاههای پوز بانکی تا برگه های درمانی و اداری و… که واقعا جای تاسف دارد چرا زباله های شهرستان محمودآباد در حاشیه آمل تخلیه می گردد.

پیگیری های ما از سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل حکایت از آن دارد که چند هفته ای است گزارش هایی مبنی بر تخلیه زباله محمودآباد به دست ما رسیده و پس از بررسی های مختلف به این نتیجه رسیدیم زباله های تخلیه شده برای شهرستان محمودآباد است که برای پیگیری دقیق این ماجرا را از طریق دستگاه قضایی در حال پیگیری هستیم.

امیدواریم مسئولین امر به ویژه در سطح شهرستان و استان پیگیری ویژه صورت داده تا زباله شهرهای دیگر در آمل تخلیه نگردد و با مسببین این قضیه برخورد جدی صورت پذیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.