×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/ناترینگ آملی:سال جهش تولید و کاهش  زاد و ولد

آمل : علی کرم زاده ( ناترینگ )/سال ۱۳۹۹ با شعار محوری (( جهش تولید )) در حالی شروع شد که کرونا همه مواردو شاخصه های اجتماعی خصوصا تولید را تحت الشعاع و استرس عمومی قرار داد و در سایه کم توانی مدیران ، کاری از کسی بر نمی آمد جز، نگرانی ، قرنطینه، فاصله گذاری اجتماعی، از دست دادن عزیزان و……….. !!

صرف نظر از اینکه سال ۱۳۹۸ سال (( رونق تولید )) بود که در آن شاهد توقف فعالیت کارخانه های تولیدی ، اخراج کارگران و اعتصاب آنها دم درب کارخانه ، فرمانداری ، استانداری و…. بودیم !

وقتی بستر برای افزایش تولید آماده و فراهم نیست ، وقتی سرمایه گزاری نفس های آخر را در تولید میکشد و سرمایه گزار بناچار سرمایه دار و سپرده گزار میشود ، سرمایه گزار حاصل و مکانیسم سرمایه گزاری اش را جلوی چشمان خود و عموم آتیش میزند ( آتش زدن جوجه ها در حد گسترده ،، قطع کردن و سوزاندن درختان باردار شلیل و هلو در نکا، و بهشهر !!!!)

نمیدانم که فرق بین ( رونق تولید با جهش تولید ) ‌چیست‌؟! ‌در سال رونق تولید چه کردیم که در سال جهش تولید میخواهیم آن کرده را تقویت ببخشیم ؟!؟!

دانستن آن برایم مهم نیست‌، مهم این است که شعارهای محوری با موضوع اشتغال ، امنیت ، تولید ، اقتصاد مقاومتی تا کنون سرمشق ، الگو و عامل تغییر در روند تولید ، اقتصاد و اشتغال نشد و نبود.

کرونا علاوه بر اختلال در نظام پولی ، اقتصادی ، تولیدی ، معادلات بانکی ، معاملات بازار یک خلل خاص هم در حوزه ( زاد و ولد ) وارد کرد که این برآیند منفی بر دیگر شاخصه های خانوادگی ( ازدواج .. طلاق ،و….) افزون گردید.

بگونه ایی که قبل از کرونا ، در شبکه های اجتماعی ، تلگرام ، واتس آپ و….. متن ، پیام ، مطلب و…. به اشتراک گذاشته می شد که ( والدین محترم ، اگر میخواهید فرزندتان تاریخ تولد لاکچری !( ‌ ۹۹/۹/۹ ) داشته باشد باید از اوایل فروردین فعالیت خاص را شروع کنید !!!

با شیوع ویروس کرونا و ایجاد قرنطینه ، و فاصله گزاری اجتماعی سیر نزولی انگیزه و انگیزش ، عملا این فرآیند مقدور و میسر نشدو آمار متولدین ویژه در این تاریخ و در طول سال ۱۳۹۹ کاهش یافته و می یابد که در سر جمع افزایش جمعیت کشور در سال ۹۹ به روال سالهای گذشته نیست و آمار کاهش دارد !!!

روز نامه جام جم مورخه ۹۹/۴/۹ را میخواندم که آمار کوتاه و نگران کننده ایی از ازدواج ، طلاق می داد مثلا در سال ۱۳۷۷ از هر ۱۰۰۰ ازدواج ۸۰ مورد آن به طلاق منجر شد و میانگین سنی ازدواج در سال ۱۳۷۷ برای پسران ۲۲/۹ سال و برای دختران ۲۰/۸ سال بود که در سال ۱۳۹۷ این آمار به ۲۷/۴برای پسران و ۲۳/۴ برای دختران رسید.

رهبر معظم انقلاب ، ای پرچمدار و پیشگام اجرای عدالت اسلامی در جهان ، بخدا مشکل جامعه قیمت نان و کرایه تاکسی نیست وقتی در سال رونق تولید ، تولید کنندگان مرغ ، در نهایت واماندگی جوجه های تولید شده را آتش می زنند !!

وقتی در سال جهش تولید ، باغداران نکاو بهشهر درختان باردار شلیل ، هلو را قطع و در همان باغ آتش میزنند ، وقتی تند تند کارخانه ها و واحدهای تولیدی تعطیل می شوند ، وقتی در هر خانه یک یا دو لیسانس و فوق لیسانس بیکار وجود دارد ، وقتی آمار شرارت ، سرقت ، زورگیری ، رعب و وحشت ، توزیع مواد مخدر ، بی پروایی اجتماعی و خانوادگی تا به تن فروشی رسیده مردم اصلا و اصلا به تولید فکر نمی کنند ، امنیت زیست شان در خطر است ، کانون گرم خانه روز به روز به سردی می گراید !!!!

رهبرجان ، تو را به جدت قسم ، همانگونه که در تمام امور اجتماعی ( انتخابات ، راهپیمایی ، حمایت های گروهی ، جنگ ، سیل ، زلزله و……. ) از مردم کمک میگیرید ، تو را خدا در مبارزه با مفاسد نیز از مردم و بسیجیان و دلسوزان سلامت جامعه کمک بگیرید.

چرا به مردم ایران با آن سبقه تاریخی و کارنامه درخشان وفاداری ، اعتماد نمیکنید؟ مردم از گرانی ، تبعیض ، بیکاری ، اختلاس و…… خسته شدند ،، کمی هم به آرامش نیاز دارند.

دولتمردان و حاکمان برای کنترل و مهار نیازهای مردمی سعی در کاهش و توقف دانایی و توانایی جامعه دارند ، چرا ؟

معتقدند که مردم دانا ، توانا ، با آرامش در مطالبات خود پای می فشارند.
رهبر جان ، چرا علی گونه شمشیر عدالت در مقابل بی عدالتی ها ، نا حقی ها ، سو، استفاده های اداری مالی بانکی ،، زیاده خواهی مدیران ، تاراج اموال و سرمایه ملی ، بی حرمتی ها ، مفاسد اخلاقی اداری نمیکشی !؟!؟

رهبر جان : به اندازه کافی توصیه کردید ،، سفارش به نظم ، انضباط کردید ، تذکر دادید ، مدارا کردید ، این مسئولان و مدیران گوش شان به توصیه های پدرانه شما بدهکار نیست، باید برخورد شود.
رهبر جان : عایدی ما از جنگ با عراق چه بود ؟ در جنگ با عراق چه میخواستیم ؟

که خاک وطن مورد تاخت و تاز بیگانه نشود ،، همان بیگانه که فررندان خمینی سربازان امام زمان نگذاشتند وارد خاک وطن شوند امروز در استانهای جنوبی کشور و در بهترین هتل ها اقامت دارند و چه میکنند بماند.

رهبر جان ما به شهدا، جانبازان مجروحان جنگ قطع نخاعی ها شیمیایی ها و…….. بدهکاریم و خجالت میکشیم عراقی را در خوزستان و…… استقبال میکنیم .

باز هم بماند در تضاد چهل ساله با امریکا ، اسراییل چه میخواستیم و در تداوم این ضدیت چه میخواهیم ؟

رهبر جان ، تمام تمرکز ما به دشمنی امریکا معطوف شده ، از دشمن داخلی که بزرگ شده و نمک خورده سفره نظام هست غافل شدیم ، طبری ، طوسی ، مرتضوی ،سیف و…….. براحتی آبروی ما را در جهان بردند.

رهبر جان ، مفاسد از ادارات به دانشگاه و از دانشگاه به دبیرستان و از دبیرستان به مدارس کشیده شد !!! خطر این برآیند به مقدسات کمتر از خطر دشمنی امریکا و اسراییل نیست.

نسلی در حال فناو نسلی در حال بی تفاوتی نسبت به آینده نظام ، انقلاب و ارزشهای دینی هستند.
رهبرجان : تو را خدا ، برخیز و شمشیر عدالت را بکش ، ایرانی کوفی نیست ، مالک اشتر و اباذر ها جان بر کف آماده اند.
رهبر جان : ما را دشمنی امریکا ، اسرائیل ، آل سعود ، و…..‌نکشته و نمیکشد ، ما را اختلاس یاران انقلاب ، ما را حقوق های نجومی ، ما را چند شغلی همراهان نظام ، ما را بی عدالتی منادیان عدالت اسلامی ، ما را بیکاری فرزندان فوق لیسانس به بغل ، ما را غصه و افسردگی دختران ۲۷ ساله ما را پسران ۲۹ ساله مجرد ، ما را فعالیت قاچاق چیان موادمخدر ، ما را شرارت و زورگیری آشکار اشرار ، ما را سارقان گستاخ ، ما رامی کشد.

ول کنم رهبر جان : همه را بهتر از من و ما میدانی ، علی وار سعی در اصلاح امور داری ، و حیف که دزد و دشمن در خانه است و ما در امریکا ، اسرائیل و…….. میگردیم.

حیف که مار در آستین است و ما زیر بوته های کویر میگردیم.

خدا شهدای ما را بیامرزد که شرمنده وخجل آنها هستیم ، آنها چه میخواستند و ما چه کردیم انها در خود باکری ها پرورش دادند و ما در خود طبری ها !!!!!
رهبر جان ،: ما را لبخند فریبکارانه رئیس جمهور ، شعارهای بی پشتوانه رئیس دستگاه قضا میکشد.

ما را مشاهده یک فرغون پرونده اختلاس مشاوراول و ارشد رئیس قوه قضائیه میکشد ، ما را در حصر بودن نخست وزیر و رئیس مجلس جمهوری اسلامی میکشد.

ما را جشن ، پای‌کوبی ، شنا و تفریح فرزندان مهره های حکومت و دولت در خارج از کشور میکشد ،، ما را مشاهده دانش اموزان کپر نشین سیستانی و بلوچستانی و تحصیل بچه های مدیرانی میکشد که شعار مرگ بر امریکا بر زبان دارند و ناز پرورده آنها در مدارس لوس آنجلس ، نیویورک درس میخوانند.
رهبرجان ، این همه سرمایه ، دارایی و…… طبری میدانید چگونه با پایمال نمودن حقوق ایرانی شرافتمند بدست امد ؟!

رهبر جان ما ظلم ، ستم ، حرص ، آز ، بی معرفتی و دزدی مدیران داخل میکشد !!

ما را خون شهدا، ما را اشک جانبازان شیمیایی ، ما را آه قطع نخاعی ها و ما را افسردگی و اعتراض مادران شهید میکشد ، چه کردیم ،

رهبر جان مدارا بس است سربازان خوشنام امام زمان آماده اند دادگاه های تشریفاتی و محاکمه های نمادین را ول کنید ، خامنه ایی جان ما را عشق شما میکشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.