×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/به اینهمه بی لیاقتیها در فدراسیون فوتبال پایان دهید

کرات آملی/سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص یک ریال بودجه به این سازمان و آن نهاد هزاران ماده و تبصره می تراشد و قوه مقننه که ریز اعتبارات پیشنهادی را آنالیز می کند و هزاران وصله و پینه بدان می چسباند تا شاید بودجه ملی را در کانال حقیقی تخصیص دهد و با رعایت” صرفه و صلاح دولت “تامین اعتبار و هزینه شود.
کارشناسان خبره اقتصادی و مالی عمر و وقت فراوان می گذارند تا بودجه ای مفصل بسته شود وبه همراه آنان ذیحسابان ودیوان محاسبات نظارت حین خرج وبعداز خرج وتفریغ بودجه را برعهده دارند تا مبادا در آمد های ملی تخصیصی در جایی به انحراف کشانده شوند و هرز روند .
آنگاه فدراسیون فوتبال ایران در روز روشن راه می زند و به لطایف الحیل در آمد های ملی را با قراردادهایی کودکانه برباد می دهند .چنان قرارداد ابلهانه ای می بندد که کار شناسان حقوق را به تعجب وامی دارد که مگر می شود یک چنین قرارداد سنگینی یک نسخه اش به سازمان بر نامه و بودجه نرود و یا مجلس از چند و چون آن بی خبر باشند و از لابیگری و دلالی در این پرونده بی اطلاع باشند .یکی هست که این چنین با لطایف الحیل دلار های نفتی ما را به یغما می برند .
“بلموس”مربی دست چندم بیکار آرو پائی لابد با لابیهایی که داشته با مدیران فدراسیون فوتبال ایران آنچنان قراردادی به نفع خودمی بندند که مو در آن درز نمی کند.

آنوقت با لطایف الحیل قرارداد را یکطرفه فسخ و گناه آنرا به گردن مدیران فدراسیون می اندازند و با صحنه سازی برای تنها 22روز کار آری تنها برای 22روز کار (8/5)میلیون یورو (هشت و نیم میلیون یورو ) معادل 200 میلیارد تومان از در آمد ملی ما را مطالبه ودر دادگاه منتسب به “فیفا”مارا محکوم می کند که با هزینه دادرسی و تاخیر و جرائم 5%بالغ بر 200 و چند میلیارد تومان می شودو اعتراضی از کسی برنمی آید.

جناب وزیر ورزش هم لابد گوشه ای لم ده ودر خلسه فرو رفته و صدایی از او شنیده نمی شود که بالاخره مسئولیت اینهمه خسارات ملی با کیست وزارتی که حتی در داخل قادر به تامین حقوق کارکنان خدوم ورزش نیست در خارج چنین اهمال می کند ودستبرد غارتگری بین المللی را در چپاول بیت المال ودر آمد های نفتی باز می گذارد .

در آغاز انقلاب برای خرید یک کار خانه ازیکی از کشور های اسکاندیناوی بر سر مبلغی با هم توافق کرده بودند وزیر وقت با تماس با مدیرکلی که طرف قرارداد بود با اعتراض از او می خواهد که قراداددیگری با قیمتی بالاتر ببندد تا درصدی از قرادادرا به ایشان (جناب وزیر وقت ) برسانند که گفته بود مگر ما اینجا بی خود نشسته آیم!؟ پس سهم ما کو.

وقتی بااعتراض مدیرکل که از عزیزان شایسته آملی بودند روبرو می شود ؛استعفا را بر مدیرکل تحمیل می کند و با مدیر جدید قرارداد 100 میلیون دلاری را به پانصد میلیون دلار می ببندد تا وزیر وقت از آن منتفع شود و جای بسی تاسف واعتراضی از کسی شنیده نشد ویا در اوان جنگ که ایران برای تامین اسلحه به دلال های آلمانی رجوع می کند و دلار های نفتی ملت مارا بدون هیچ سند و مدرکی در اختیار آن دلال آلمانی می گذارد آن جناب از میانه غیب می شود ومیلیونها دلارملی ما را به یغما می برد و سوالی از کسی برنمی نمی آید.

امروز فدراسیون فوتبال در دنیای مدرن و با داشتن جوانان حقوقی دانشمند آنچنان قرارداد ننگینی با جناب “ویلموتس”مربی دست چندم ارو پایی می بندد که تنها با 22 روز کارهزینه ای بالای 200 و چند ملیارد تومان برملت و مرد ما تحمیل می کند و هزاران بار به پاکیزه بودن قرارداد ونظارت مثبت داد سخن می دهد وبعد وقتی محکوم می شود توگل می ماند و صدایی از او بر نمی خیزد .
سازمان بر نامه وبودجه به مدیریت جناب نوبخت که برای افزایش حقوق بازنشستگان و خادمین دیروز و امروز کشور می کوشند هماره تسویف می کند و این دست و آن دست می نماید وبا انحنای مختلف طفره می رود تا هم سطح سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین را به تاخیر اندازند ودرمقابل جفای فدراسیون به خزانه ملی را سکوت می کنند و لابدفردا هم باز با کاهش ارزش پول ملی و افزایش نقدینگی بدون دغدغه به تامین آن می پردازند و وزارت ورزش هم در خلسه مفرط فرورفته وصدایی از او بر نمی خیزد .و”بلموس”حیله گر وبا سو استفاده از مفاد قرارداد همچنان یکه تازی می کند.

راستی تا دیروز مردم اروپا را مقید به قراردادهایی بین المللی و مردان اخلاقی می شمرده ایم وبطوریکه برخی می گفتند دین در خاور میانه است ولی مناسبات درست دینی در اروپا و معتقد بودن ما مسلمانیم ولی اسلام واقعی وپای بندی به اصول و اخلاق را در اروپا می شود پیدا کرد که دانستم اینهم استحمارفکری ماست تا مارا هیچ شمارند به استعمار ما به پردازند ومنابع مارا به غارت برند همچون” بلموس حیله گر “ونه چون پروین اعتصامی معتقد شویم :”یک مسلمانست نامش ارمنی است”

دبیر بازنشته -صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.