×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در پاسخ  به ادعای همسان سازی حقوق بازنشستگان:نه هر که چهره برافروخت دلبری داند + نه که آیینه سازد سکندری داند* نه هرکه طرف کلاه کج نهاد و تند نشست +کلاهداری وآیین سروری داند

در ردتئوری بی پایه ومایه روزنامه جام جم ؛مبنی بر اینکه “همسان سازی حقوق بازنشستگان ؛موجب تورم می شود ؛در پاسخ باید گفت :تورم یاهمان افزایش میانگین قیمت ها (p ) یا منشاء پولی دارد و یا ریشه در تولید کالا و ارائه خدمات (T ).

آنجا که حجم پول و شبه پول (نقدینگی )(M،”M ) افزایش می یابد و یا سرعت گردش پول و شبه پول ( “V,V )افزایش می یابد و سر عت جابجایی پول بالا می رود سطح عمومی قیمت‌ها تغیر می کند.

بطوریکه قیمتها تابعی ازMV+M”V” )/T= p )£ با افزایش حجم پول و شبه پول و با کاهش حجم کالا و خدمات ؛تورم بر جامعه مستولی می شود که نوعی خفیف آن تورم مخفی و نوع گسترده آن تورم افسار گسیخته و ابر تورم هاست که ارزش پول ملی؛ بشدت کاهش می یابد لقمه نانی در برابر یک سبد اسکناس (تورم آلمان در سال(31 – 1929)
حال آنکه همسان سازی حقوق بازنشستگان خلق پول و افزایش حجم نقدینگی ویا کوتاهی در پرداختن به تولید نیست ؛ایجاد تعادل در پرداختهاست حفظ آبروی نظام و حفظ شعار لیقوم الناس بالقسط وتحقق حکومت داری عدل علی علیه الاسلام است که برادر ش عقیل با دیگران برابر ند.

همسان سازی ایجاد آبرو برای نظام و نیز مبارزه با کلان سر مایه دار ورانتخوار آن نظام است که سر در آخور بیت المال دارند و هرچه دستشان می رسد تطاول می کند وبه یغما می برندو آنقدر خیانت می کنند ومی دزدند که نمی دانند پولهایی اضافه را چکار کنند.

مزدورانه به کشور های همجوار و اروپا پا و آمریکا می برند تا در آنجا آخوری برای خویش دست و پا کنند و خوش بزیند و به ریش ما و جناب نوبخت و آن نویسنده منتسب به روزنامه جام جم که از ایادی فرهنگی مترفین بی درد است به خندند .
فر هنگیان و با زنشستگان نه آنچنان در آمدی دارند که پول ملی که حاصل کارجمعی ملت ایران است صرف اغیار کنند ونه آنچنان بی غیرتند که خاک خویش ومیهن خویش را ترک کنند ودر ماسونی مرزها ؛ به در یوزیگی غرب روند و آنجا چند صباحی به میخوارگی و تباهی و فساد مشغول شوند.

باز نشتگان وفرهنگیان شریف ترین انسانها هستند که جز اعتلای کشور و موفقیت یکان یکان هموطنان در ذهن ندارند و شعار حب الو طن نصف الایمان را شعار خویش قرار دادند و معتقد ند همسان سازی احترام به آرمان عدالت خواهی حضرت امام هست تضمین انقلاب و تداوم شعار لیقوم الناس بالقسط و عدالت اسلامی است و هر شپ پره ای با آن مخالفت کند از دیدگاه فرهنگیان فر هیخته مخالف نظام و همدست وهم کار مر فهین بی درد .

ونویسنده جام جم هم آن ان شاالله تعمدا این شبه افکنی را ننموده است که :نه هرکه طرف کله کج نهاد و تند نشست + کلاهداری و آئین سروری داند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.