×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست وزارت صنعت خبرداد،تخصیص اعتبار ۷۵۰ هزار میلیارد ریالی به واحدهای آسیب دیده از کرونا

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تسهیلات ۷۵۰ هزار میلیارد ریالی گفت: به هر واحد آسیب دیده بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد که کارها در حال انجام است.

کرات آملی:حسین مدرس خیابانی در حاشیه افتتاح طرح تولیدی در آمل با بیان اینکه جهش تولید از محل تکمیل ظرفیت‌های خالی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام محقق می‌شود، اظهار داشت: در مازندران بیش از پنج هزار میلیارد تومان پروژه قابل بهره برداری وجود دارد.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین در مورد واحدهای صنعتی آسیب دیده از کرونا نیز اظهار داشت : کرونا به کل اقتصاد کشور و دنیا آسیب زده ، اما میزان آسیب پذیری ما کمتر از اقتصادهای آسیب پذیر دنیاست.

وی افزود : وزارت صنعت برای جبران بخشی از خسارت واحدهای صنعتی آسیب دیده ، ۱۴ رسته ای را که بیشترین آسیب پذیری را داشته اند مانند فعالان بخش گردشگری و حمل و نقل شناسایی کرده تا تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد به آنها پرداخت کند.

وی با اشاره از حل مشکلات ضمانت پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده از کرونا خبر داد و افزود : با رفع این مشکلات روند پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها سرعت گرفته است.

وی با عنوان اینکه پروژه تولید تخته‌ام دی اف با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود، ادامه داد: برای این پروژه که ۳۰۰ هزار مترمکعب به تولید ام دی اف در کشور اضافه می‌کند، ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

مدرس خیابانی با بیان اینکه کشور به مثابه کارگاه سازندگی تبدیل شده است، افزود: آمریکا و دوستانش تمامی تلاش خود را به کار بستند که تولید و اقتصاد ما را دچار مشکل کنند و معتقد بودند وقتی حلقه تحریم تنگ‌تر شود، اصل تولید را خواهیم زد اما امروز نه تنها تولید متوقف و کند نشده است بلکه آمارهای تولید رسته‌های کالایی در کشور در چهارماه سال جاری افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین طرح‌های توسعه‌ای نیز در کشور راکد نشده است و در هر کارخانه‌ای که افتتاح می‌شود، طرح توسعه‌ای و کلنگ اجرای طرح جدید در دست اقدام است.

واحد تولیدی شیر خشک آمل به ظرفیت ۲هزار و ۵۰۰ تن و پودر کنسانتره پروتئینی آب پنیر با ظرفیت ۹هزار و ۵۰۰ تن عصر امروز چهارشنبه با حضور سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت به بهره‌برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.