×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح طرحهای کشاورزی به مناسبت دهه  فجر در آمل با اعتبار۲۰۰ میلیارد ریالی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از افتتاح ۷ طرح کشاورزی با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریالی در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، ۷ پروژه زبنایی و تولیدی شهرستان آمل شامل یک واحد مرغ گوشتی، یک واحد مکانیزه پرورش بلدرچین، یکپارچه سازی اراضی، انتقال آب، گلخانه مدرن، پرورش ماهی، احداث و برق رسانی چاه عمیق مورد افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است و این طرح‌ها همزمان با سایر طرح‌ها در استان با حضور مقامات کشوری و استانی در یکی از واحد‌های تولیدی شهرستان آمل افتتاح خواهد شد.

بیمه ۱۰ هزار هکتار از شالیزار‌های آمل

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل، گفت: ۶ هزارو ۵۰۰ هکتار از شالیزار‌های شهرستان آمل پارسال تحت پوشش بیمه شالیزاری قرار گرفته و پیش بینی می‌شود در سال زراعی پیش رو با استقبال کشاورزان سطح بیمه به ۱۰ هزار هکتار افزایش یابد.
او افزود: بیمه به عنوان یک ابزار مناسب مدیریت ریسک، تنها راهکار حفاظتی از کشاورزان در برابر حوادث غیر مترقبه و جبران کننده بخشی از خسارات وارده احتمالی است که می‌تواند کشاورزان را به تولید دلگرم و امیدوار کند.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با تأکید برضرورت افزایش و گسترش پوشش بیمه‌ای در بخش کشاورزی گفت: علیرغم عدم استقبال مناسب بهره برداران از مقوله بیمه، توسعه سطح بیمه محصولات کشاورزی از سیاست‌ها و اولویت‌های این مدیریت بوده و سعی شده با تمرکز فعالیت‌های آموزشی ترویجی و همایش‌های دهیاران و اعضای شورای اسلامی در این راستا گامی موثر برداشته شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.