×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پس از آلودگی آب ، نان ،سبزی ، گوشت ، ادارات ، مدیران و….. آلودگی به کیک هم رسید !!!!!! ‌‌‌‌‌‌‌

آمل ناترینگ ( گزنای سابق ): محسن سه تا فرزند داشت ، دوستش احسان ازش پرسید : ‌محسن جان ، بچه هات چکاره اند ؟ محسن جواب داد : دو تا فوق لیسانس گرفته و بیکار خونه هستند و سومی هم دزد و سارق هست !!

احسان گفت : ‌چرا فرزند سارق را در خانه نگه میداری ؟ ‌آبروی تو را می برد از خانه بیرونش کن. محسن گفت : ‌ دوست ندارم فرزند دزد و سارق در خانه داشته باشم ولی نمی توانم از خانه بیرونش کنم. احسان گفت : چرا ، نمیتوانی ؟ محسن جواب داد : ‌ من پیر ، ناتوان و قادر بکار نیستم دو تا بچه دیگر هم بیکار خونه اند خرج خانه ما را همان پسر سارق و دزد میکشد !!!!!!!

ماحصل و مکانیسم آنچه در بالا آمد ، حال و روز امروز جامعه ماست ، همین چند روز پبش در خبرها داشتیم که ، پنج مدیر ارشد و چند کارمند اداره ثبت اسناد و منابع طبیعی دماوند را به اتهام و جرم اختلاس ، ارتشا، . جعل اسناد مالکیتی ، زمین خواری و…… دستگیر کردند !!!!!!

صرف نظر از اینکه مردم می پرسند ، این همه ادارات ، نهادها و سازمانهای نظارتی و اطلاعاتی در دماوند چکار میکردند ؟ می پرسند ، با اونهایی که در گذشته و حتی در بدنه دولت و حکومت زمین خواری ، کوه خواری ، اختلاس ، ارتشا، و…….. دستگیر شدند ، چه کردند ؟ که با اینها بکنند ؟!؟!

مصداق ( تبر دسته خودش را نمی برد ) است ،، یک هیاهو ، بگیر ، ببند و باز روز از نو روزی از نو !!!!!

در خبرها داشتیم که وجود قرص و کپسول در کیک چندین بیمار و کشته همراه داشت !!!! مردم می پرسند : با عاملان آلودگی آب ، سبزی ، گوشت ، نان و….. چه کردند ؟ که با عاملان کیک آلوده بکنند ؟!؟!

آیا می دانستید که در هیاهوی گرانی بنزین ، آهن ۱۰۰ درصد ، دارو ۱۲۰ درصد ، گوجه فرنگی ۲۰۰ درصد و…… گران شدند.

اینترنت را نه بخاطر امنیت فیزیکی بلکه برای امنیت فکری ، روانی و عدم آگاهی بخشی جامعه نسبت به گرانی فراگیر ، قطع کردند.

آشوبها و اغتشاشات اخیر را در روزهای اول به امریکا ، اسراییل و انگلیس نسبت دادند و معترضان را آشوبگر و‌عامل خارجی قلمداد کردند و الآن میخواهند آنها را در زمره شهدای امنیت قرار دهند !!!!

زمینه اعتراض ، آشوب ، فتنه ، اغتشاش و …. هر اسمی که دولت میخواهد ، به اعتراضات مردمی بگذارد ، را گرانی دویست درصدی بنزین فراهم کرد ، چرا دولت نمیخواهد ، بپذیرد که در سایه سو، مدیریت چندین دهه اداری ، مردم تحت فشار حداکثری اقتصادی ، امنیتی و معیشتی هستند ؟!؟!

بجا و شایسته است که مدیران با مردم‌ وفادار و دوست داشتنی ایران بهتر از این باشند ، همین مردمی که با تقدیم فرزند ، برادر ، و……..موجب تثبیت ، تداوم و بقای انقلاب و نطام شدند ، مردمی که با از دست دادن و اهدای عضو ، سلامت جسم ( قطع نخاع ، دست ، پا ، چشم و……. ) ایام میگذارنند ، مردمی که در وسط تابستان در هوای گرم و سوزان با دهان روزه ، روز قدس را گرامی میدارند مردمی که در سرمای سوزناک زمستان ، بیست و دوم بهمن را پاس میدارند ، مردمی که گرانی ، بیکاری ، ناامنی های اجتماعی ، بالا رفتن سن ازدواج ، آمار فزونی طلاق و…… را تحمل می‌کنند تا ایران ، سوریه نشود !!

آری قدر این مردم فهیم را بدانید ، به این مردم کمتر دروغ بگویید اگر بنزین را پانصد و یا حتی هزار تومان گران میکردید ، نه از اعتراض خبری بود و نه بقول شما اغتشاش ، نه معترضی بود و نه بقول شما آشوبگری !!!!! و شما مجبور نبودید اول بگویید ، اغتشاشگر و عامل اسراییل ، و الآن بگویید شهید امنیت !!!!!

الآن هم همین مردم پس از پشت سر گذاشتن و تحمل آب آلوده ، نان آلوده ، سبزی آلوده ، گوشت آلوده و…….. اینبار کیک آلوده را تحمل و پشت سر میگذارند ولی هرگز نمیشود و نمیتوان با زیر ساختهای آلوده کاری کرد ، زیر ساختهای اداری و مدیریتی آلوده نه قابل تحمل است و نه قابل پشت سر گذاشتن !!!!!

مدیران و مسئولان امروز : ‌الآن که نشسته اید و نشسته ایم از حسین ، عباس و…. به نیکی یاد میکنیم و یزید ، شمر و….را لعنت میگوییم ، نه حسین را دیده ایم و نه یزید را ، و نه عاشورا بودیم ، تمام دعا و نفرین ما به روایت تاریخ است ، فراموش نکنید ، فراموش نمیکنیم که امروز ما ، صد و دویست سال دیگر تاریخ میشود و نگذارید و نگذاریم که نوه و نبیره های ما از تشریح و تفسیر تاریخ سرگذشت و عملکرد ما خجالت بکشند.

و تا مقالی بعد اگر فرصت و قلمی بود هر چند گفته اند ( ‌چون میسر نیست عقده دل را گشودن … نیست فرقی بین بودن و نبودن.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.