×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضدانقلاب به دنبال گرفتن انتقام حماسه ششم بهمن سال ۶۰ از مردم آمل بود

امام جمعه آمل با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و این شهرستان گفت:آمل به علت حماسه ششم بهمن یکی از شهرهای مقصد و هدف ضدانقلاب و ضدنظام بود اما موفق به اجرای نقشه‌های خود نشدند.

کرات آملی/حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم یعقوبیان امام جمعه آمل در خطبه‌های نمازجمعه ۲۲ مهرماه آمل افزود: در اغتشاشات اخیر، آمل فقط یک شب پرتنش داشت و جز همان شب و قضایایی که رخ داد دیگر ادامه نیافت و کمترین تنش و اغتشاشی با مدیریت و عزم اراده مسولان شهرستان در ۲۰ روز اخیر در آمل انجام نشد.

امام جمعه آمل با بیان اینکه ضدانقلاب به چند دلیل برای آمل در اغتشاشات اخیر برنامه داشت، گفت: ضدانقلاب می خواست انتقام سال ۶۰ و حماسه ششم بهمن را از مردم آمل بگیرد، شاید مردم ندانند اما آلبانی‌نشین‌ها(منافقین) برای تصرف آمل پیام داده بودند، وجود و ثبت، نام آمل در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل دلیل دیگری بود که نشان می داد تصرف آمل برایشان مهم بود، از سویی مردم آمل شهدای مدافع حرم بسیاری را تقدیم نظام اسلامی و اسلام کرده‌اند.

یعقوبیان افزود: این مردم برای یاری نظام و ولایت ایستادگی کرده اند، آنها مردم آمل را مردمی ولایتمدار می دانند، هوا و هوس و برنامه آنان این بود که آمل را به سقوط بکشانند ولی فرزندان این شهر اجازه سقوط آمل را ندانند و آرامش را به این شهر بازگردانند.

وی با تاکید بر اینکه بار دیگر به خانواده ها نصیحت می کنم که مراقب فریب خوردن فرزندان خود باشید، گفت: این شهر، شهر ولایتمداران است، فرماندار و مسئولان انتظامی شهر حاضرند برای دفاع از آن جان خود را فدا کنند، الان هم به منافقین می گوییم اگر با این ملت درافتید احدی از شما را باقی نخواهد گذاشت.

امام جمعه آمل گفت: آمل باید تبدیل به نگینی در کشور باشد، ظرفیت و استعدادهای این شهر بسیار است، باید از این ظرفیت ها استفاده شود، این شهر باید از نظر علمی و معنوی بدرخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.