×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرجهادکشاورزی آمل ازآبگیری ۹۵ درصدی آببندان های خبرداد.

سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل آبگیری ۹۵ درصدی آببندان ها، سطح بیمه زراعت برنج این شهرستان رایک هزار و ۳۰۰ هکتار و تعداد آزمون خاک را ۱۰۴ نمونه اعلام کرد.

مدیرجهادکشاورزی آمل گفت: تاکنون عملیات شخم و شیار در ۲۶ هزار هکتار از شالیزار‌های این شهرستان انجام شد.

وی افزود: عملیات خزانه گیری ۷ هزار هکتار، آب تخت اولیه در هشت هزار و ۳۰۰ هکتار و بذرپاشی در ۱۰ هکتار از زمین‌های شالیزاری این شهرستان صورت گرفت.

مدیرجهادکشاورزی آمل با تاکید بر تشخیص عناصر غذایی با آزمون خاک، ادامه داد: آزمون خاک روشی مناسب برای پیش آگاهی از نقاط قوت و ضعف خاک در تصمیم گیری‌های مدیریتی است که با انجام آن می‌توان توصیه کودی صحیح را ارائه کرد.

سید حسین اسلامی اظهارداشت: به منظور تامین امنیت غذایی، تداوم و پایداری تولید و در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۴ هزار متر مربع از اراضی آمل که تغییر کاربری داده شده بود به چرخه تولید بازگشت.

وی با بیان اینکه به منظور اشرافیت هر چه بیشتر در موضوع تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، اکیپ‌های مشترک جهاد کشاورزی و بخشداری در منطقه گشت زنی می‌کنند، افزود: کارشناسان در بازدید از برخی زمین‌های کشاورزی منطقه متوجه ۶ فقره دیوارکشی و ساخت بنای غیر مجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی شدند که پس از طی مراحل قانونی هر ۶ فقره دیوارکشی و یک مورد بنای مجاز تخریب و قلع و قمع شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.