×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شورای اسلامی شهر آمل خبرداد؛ایجاد  سالن ورزشی، آلاچیق کتاب و ایستگاه تفکیک زباله خشک در کلیه پارک های محله ای

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:در کلیه پارک های محله ای، سالن ورزشی، آلاچیق کتاب و ایستگاه تفکیک زباله خشک ایجاد می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل در جلسه شورای فرهنگی و هنری گفت : بودجه خوبی برای احداث فرهنگسرا در بلوار آزادگان در نظر گرفته شده که به تصویب شورا رسیده است و خاصیت فرهنگسرا این است که تمرکز شهر را به سمت خودش خواهد برد و امیدوارم با احداث این مرکز فرهنگی و هنری و حمایت هنرمندان، هسته مرکزی دیگری نیز در شهر ایجاد شود تا به دنبال آن شاهد رونق شهر در این نقطه نیز باشیم .

محمد محمدی در این جلسه که با حضور مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و اعضای شورای فرهنگی و هنری این سازمان برگزار شد گفت : در آستانه سال نو برنامه های فرهنگی بسیار خوبی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری آمل برگزار خواهد شد .

وی افزود : اجرای مراسم نوروز خوانی، سنتی بود که همه ساله در شهر آمل انجام می شد و امسال هم بصورت ویژه و هدفمند با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام خواهد شد .

رئیس شورای اسلامی شهر آمل خاطرنشان کرد : جشنواره تخم مرغ رنگی قبل از سال نو در سالن سرای مهر و اجرای برنامه های فرهنگی در ایام نوروز در پارک دهکده طلایی برای مسافران نوروزی از دیگر برنامه های فرهنگی در آستانه سال نو و ایام تعطیلات عید می باشد .

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد : در کلیه پارک های محله ای یک سالن ورزشی ترجیحا والیبال، آلاچیق کتاب و ایستگاه تفکیک زباله خشک ایجاد خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.