×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت؛اهدای جهیزیه به ۳۰ زوج آملی تحت پوشش کمیته امداد

۳۰ زوج مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل همزمان با دهه‌ کرامت دراین شهرستان راهی خانه بخت شدند.

کرات آملی؛دراین آئین که با حضور زوج‌های جوان آملی درسالن همایش‌های دانشکده فذا برگزارشد، جهیزیه تهیه شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دفترنمایندگی آستان قدس رضوی، مرکز نیکوکاری ازدواج آسان شهرستان آمل و دانشگاه علمی کاربردی فذا آمل به زوج‌های جوان اهداء شد.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مازندران در این مراسم گفت: سنت نبوی پیامبرص مبنی بر ازدواج اسان در حال تبدیل شدن یک جنبش در کشور است، ازدواج اسان یک فرهنگ ویژه است که باید در جامعه نهادینه شود.
وی با بیان اینکه امروز سی زوج خوشبخت برای تشکیل خانواده راهی خانه بخت شدند، عنوان کرد: این ماه سیصد و پنجاه جهیزیه به مبلغ حدود ۵۰ میلیون تومان با کمک خیران و مراکز نیکوکاریتهیه و راهی خانه بخت شدند و این استمرار خواهد داشت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره مازندران ادامه داد: ۱۶۵۰ جهیزیه به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان داده شد و امسال نیز هر چقدر ازدواج داشته باشیم، جهیزیه داده خواهد شد و پشت نوبت نداریم.
وی تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد است و ۱۵ میلیون تومان هم هدیه خواهیم داد.

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل نیز در حاشیه اهدای جهیزیه‌ به نوعروسان گفت: این تعداد جهیزیه به همت کمیته امداد امام خمینی، کانون خدمت رضوی و مراکزنیکوکاری در آمل تأمین و توزیع شده است.

حبیب‌الله قلی‌پور افزود: در این مرحله ۳۱ سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، لباس شویی، تلویزیون، جاروبرقی، پنکه به ارزش هر سری حدود ۵۰ میلیون تومان به نوعروسان زیر پوشش نهاد حمایتی اهدا شد.

وی با بیان اینکه پارسال بیش از ۱۰۰ سری کمک جهیزیه برای زوج‌های کم توان مالی شهرستان تأمین و توزیع شد، تصریح کرد: از زمان تشکیل شورای هماهنگی خیریه در این شهرستان و مرکز تخصصی جهیزیه زیرنظر این شورا کمک‌های قابل توجهی برای زوج‌های جوان شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.