×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران تاکید کرد؛کارآمدی و موفقیت بیشتر مراکز نیکوکاری سطح استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به دیدار با مسؤولان مراکز نیکوکاری در آمل، اظهارداشت: بسیاری از مراکز نیکوکاری کارآمد و موفق هستند و تعدادی از آنها در شهرها فعالیت فرااستانی دارند.

کرات آملی؛حجت الاسلام بشیر عالیشاه در آئین جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی(ره) با عنوان لذت لبخند در آمل گفت: برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های نیازمند استان، آیین گلریزان تاکنون در ۱۴ شهرستان مازندران در قبل از ماه مبارک رمضان ونیز ماه مبارک رمضان برگزار شد و به طور میانگین در هر یک از این شهرستان‌ها به غیر از شهرستان آمل حدود ۵ میلیارد ریال خیران تعهد مالی کردند.

حجت الاسلام بشیرعالیشاه افزود: حدود ۸۳ هزار خانواده نیازمند و کم توان مالی مازندران زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هستند و برگزاری جشن‌های گلریزان درماه مبارک رمضان برای تامین نیاز‌های درمانی، مسکن، تحصیل، ازدواج و تهیه سبدغذایی تا سقف حدود یک میلیون تومان برای مددجویان زیرپوشش این نهاد است.

وی با اعلام اینکه مشارکت در قرض ماندگار برای دستگیری از نیازمندان کار سختی نیست، افزود: در شهرستان آمل حدود ۴۰۰ روستا، کارخانجات متعدد صنعتی و تولیدی، پایگاه بسیج محلات شهری و روستایی، مراکز نیکوکاری، حامی طرح اکرام فعالیت دارند که با میدان آمدن آنها مبلغ بسیار چشمگیر مشارکت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه مازندران طی دو سال گذشته در زمینه ارائه تسهیلات به نیازمندان سرآمد بوده و رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: البته به نیازمندان غیرمددجوی متقاضی نیز تسهیلات اشتغال اختصاص می یابد تا با ایجاد شغل درست به کارآفرینی بزنند.

عالیشاه با اشاره به اینکه قرض ماندگار برای ارائه خدمات فراوان همانند وام کارگشایی درمان و جهیزیه و کارگشایی است، ادامه داد: باید در کمیته امداد از سوی همکاران برای آگاه سازی مردم جهاد تبیین داشته باشیم زیرا مردم کشورمان نوعدوست هستند و هر زمان و هر جا درخواست کمک کردیم مردم پای کار آمدند.

وی ادامه داد: با پایان جشن‌های گلریزان در شهر‌های استان، کمک‌های جمع آوری شده تحت عنوان ” قرض ماندگار ” برای کمک‌های بلاعوض به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت مازندران واریز می‌شود و این صندوق تا ۳ برابر مبلغ واریزی هر شهرستان، به مددجویان همان شهرستان کمک خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.