×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرا وبهره برداری از ۲۳۰ پروژه با اعتباری بالغ  بر حدود هزار میلیارد تومان در شهرستان آمل در سال گذشته 

فرماندارویژه شهرستان آمل، از اجرایی شدن ۲۳۰ طرح عمرانی وخدماتی با اعتبار حدود هزار میلیاردتومان طی یک سال گذشته دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرات آملی؛سید عباس حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود: بحث توسعه همه جانبه مدنظر برای این شهرستان مدنظر است که امیدواریم در سال جدید نیز بتوانیم مسیرها را برای جلب رضایت مردم طی کنیم.

وی با بیان این‌ مطلب که در سال گذشته بیش از ۲۳۰ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از یک‌هزار میلیارد تومان در آمل به بهره برداری رسید، گفت: دستگاه ها برای سال جاری موظف هستند آمار و اطلاعات مناسبی از طرح های در دست اجرای شهرستان تهیه و در اختیار مردم و رسانه ها قرار دهند.

فرماندار آمل تصریح کرد: این میزان طرح های به سرانجام رسیده حاصل تلاش همه ارکان سیاسی شهرستان و استان است و معتقدیم میزان بهره مندی آمل از اعتبارات و طرح بیش از میزان اعلام شده است که با دسته بندی از سوی مدیران می توان به شیرین شدن کام مردم شهرستان منجرشود.

سیدعباس حسینی با اشاره به این‌که در حوزه برق در ۲ منطقه شرق و غرب شهرستان اقدامات مناسبی در سال گذشته انجام شده است، اضافه کرد: در حوزه برق شرق آمل بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه در آمل بهره برداری شده است که از این میزان طرح ها ۲۰ هزار نفر بهره مند شده اند و پروژه ها در حوزه های احداث شبکه روستایی و شهری، خطوط رینگ ۲۵۰ کیلوولت، ترمیم شبکه، انشعاب و ترانس نصب شده بوده است، همچنین در حوزه برق غرب آمل نیز ۲۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده که بیش از ۱۰ هزار شهروند آملی از آن بهره مند شده اند.

فرماندار آمل با اشاره به این‌که در حوزه مخابرات مجموع اعتبار هزینه شده برای شهرستان ۲۴ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: ۴۲ سایت جدید تقویت تلفن همراه با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال، نصب و راه اندازی تلفن ثابت برای پنج هزار مشترک با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، اجرای فیبر نوری جاده هراز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان، اجرای فیبرنوری برای ۴۲ سایت با اعتبار ۸۲ میلیارد ریال، تبدیل کابل هوایی به زمینی برای ۱۵ روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و اجرای ۲۵ طرح فیبرنوری به منازل پنج هزار نفر با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال از مهم ترین پروژه های بهره برداری شده حوزه مخابراتی در آمل بوده است.

حسینی با بیان این‌که در حوزه آب ۶ پروژه با جمعیت بهره بردار ۳۳ هزار نفر در آمل بهره برداری شده است، گفت: این پروژه ها با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات توسعه ملی و مرمتی هزینه شده است.

وی از بهره برداری از پروژه های گازرسانی شامل ۹ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و بهره مندی ۶ هزار خانوار خبر داد و افزود: بنیاد مسکن ۷۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و بهره مندی ۲۱ هزار خانوار را در شهرستان آمل به بهره برداری رسانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.