×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرا ی طرح آموزش مدیریت پسماند درمساجد آمل

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت پسماند همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد این شهرستان خبرداد.

کرات آملی؛مهدی قاسمی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از برگزاری دوره های آموزشی مدیریت پسماند همزمان با ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان آمل خبرداد و گفت: آموزشیاران واحد آموزش این سازمان همزمان با اذان ظهر و عصر در مساجد و امامزادگان آمل حضور پیدا کرده و نحوه صحیح مدیریت پسماند، تفکیک زباله خشک و تر، فعالیت اپلیکیشن تفکیک زباله از مبدا (زیستماند) و… را به نمازگزاران عزیز آموزش می دهند.

وی ادامه داد: این برنامه آموزشی همه روزه در سطح مساجد و امامزادگان شاخص شهرستان آمل برگزار می شود که روز جمعه نیز آموزشیاران این سازمان جهت آموزش مدیریت پسماند و توزیع کیسه های پارچه ای در مصلی نمازجمعه شهر آمل حضور پیدا خواهند کرد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه توجه به آموزش و فرهنگسازی از رویکردهای جدی این سازمان است، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های آموزشی از سوی واحد آموزش این سازمان برای سال جدید تدارک دیده شده است که از همشهریان بافرهنگ و شریف آملی می خواهیم ما را در اجرای آن یاری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.