×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در حوزه جهادتبیین،راهبرد و استراتژی اصلی برای خروج از محاصره دشمن و جنگ هیبریدی مورد توجه است

 فرماندار ویژه شهرستان آمل:در حوزه جهادتبیین مواردی از قبیل راهبرد و استراتژی اصلی برای خروج از محاصره دشمن و جنگ هیبریدی که در آن قرار داریم  مورد توجه است .

کرات آملی/سیدعباس حسینی در دومین نشست قرار گاه تبیین نهضت روشنگری این شهرستان با موضوع عملکرد مخابرات آمل اظهارداشت :رسانه های معاند نظام در راستای تحریف واقعیت از عملکرد نظام بسیار تلاش می کنند.
وی در ادامه اذعان داشت: درمقابل این تلاش دشمن ما در قرارگاه تبیین باید تلفیقی از رسانه و روابط عمومی را داشته باشیم چون قطعا روابط عمومی و رسانه با رویکرد راه حلی موثر می توانند یک سطحی از مشکلات حوزه شهروندی را بررسی و با نگاه تخصصی به موضوعات با طرح مسئله و پیشنهادات آنها مشکلات را حل نماییم.

حسینی همچنین با تاکیدبر اهمیت جایگاه مردم در نظام اسلامی تصریح کرد : قطعا مردم هرچقدر بیشتر بتوانند با ما ارتباط بگیرند مشکلاتشان راحت تر و بهتر حل می شود و تعاملات موثری را درحوزه شهری میتوانیم داشته باشیم.

در ادامه این جلسه سلطانی رییس  اداره مخابرات شهرستان آمل هم بیان کرد: کل اعتبار یک ساله ما از محل تملک دارایی حدود ۵۷ میلیارد تومان است .

وی مطرح کرد : در سال ۱۴۰۰ در حوزه تلفن سیار ۳۴ سایت در برنامه داشتیم و طرح راه اندازی ۲۴ سایت را شروع  و ۱۶ سایت را راه اندازی کردیم و هزینه راه اندازی  ۱۶ سایت ۹۶ میلیارد تومان بوده است .

رییس مخابرات آمل با اشاره به عملکرد اداره اش در بخش لاریجان آمل گفت : برای کابل کشی و پهنای باند در لاریجان بالای ۷۵ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته است .

این مسئول یکی از مهمترین مشکلات و موانع در توسعه زیر ساخت مخابرات آمل را سرقت کابل عنوان کرد و گفت :معضل امروزه ما که قطعا تک تک شما با آن مواجه شده اید، سرقت کابل است ، در ۴ ماهه امسال ۵۰ هزار متر کابل فقط جایگزین کابل های  سرقتی در سطح شهرستان آمل شده است .

وی اظهار کرد : در نظر بگیرید اگر سرقت کابل نداشتیم این هزینه برای توسعه شبکه مخابرات انجام میشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.