×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لزوم اجرای طرح هایی مانند محب جهت آمادگی و مقابله با بحران ها از سوی مراکز تحت نظارت بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی آمل: اجرای طرح های مهمی همچون طرح محب جهت آمادگی و مقابله با بحران ها از سوی مراکز تحت نظارت الزامی و از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

کرات آملی/کبری اسفندیاریان با اشاره به اهداف برگزاری جلسه که شامل پیشگیری و مقابله با بحران و اقدامات لازم در این خصوص است افزود: اجرای طرح های مهمی همچون طرح محب جهت آمادگی و مقابله با بحران ها از سوی مراکز تحت نظارت الزامی و از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

وی در ادامه با ذکر اهداف طرح محب اظهار کرد: افزایش ظرفیت سازگاری، سازماندهی و مشارکت مردم در کاهش مخاطرات مربوط به بلایا، شناسایی و توانمند سازی روانی اجتماعی جامعه هدف به ویژه کودکان و سالمندان، توسعه فرهنگ حمایت های روانی اجتماعی، پیشگیری از آسیب های پسا بحران و افزایش پاسخگویی و حمایت از آسیب دیدگان از بحرانها، از اهداف طرح محب است.

در پایان مقرر شد موقعیت مکانی مراکز شبانه روزی به مسئولین ستاد بحران شهرستان اعلام شود و در مورد محل اسکان مناسب برای مراکز شبانه روزی حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پیش بینی های لازم صورت پذیرد و وسیله حمل و نقل مناسب به تعداد ظرفیت مرکز شبانه روزی تامین و مراکز مثبت زندگی نیز نسبت به شناسایی مددجویان در معرض آسیب سیل اطلاع رسانی نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.