×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازداشت مخلان نظم شهروندان در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری ۲ اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.

کرات آملی؛سرهنگ مجید باقری فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه ۲ نفر نفر اراذل و اوباش در یکی از مناطق بخش دابودشت که با چوب و تبر اقدام به درگیری، راهبندان، تخریب اموال و خودرو شهروندان کردند و موجب سلب آسایش عمومی شدند، دستگیری آنان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران بخش دابودشت شهرستان آمل با بررسی موضوع و شناسایی متهمین و پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی، موفق شدند اوباش را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پاسگاه انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهمان دستگیر شده به دادسرا اعزام شدند.

سرهنگ باقری در پایان افزود: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

همچنین سرهنگ مجید باقری در ادامه با اعلام خبر دستگیری سارقان منزل با ۲۶ فقره سرقت افزود: در پی وقوع چندین سرقت منزل در شهرستان آمل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: پس از تجزیه و تحلیل سرقت‌های انجام شده ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۲۶ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف که با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ باقری  یادآور شد: همراهی و تعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان و مجرمان نقش بسزایی دارد و تقاضای پلیس از مردم این است که ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، منازل و اموال خود را به تجهیزات ایمنی و محکم مجهز کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.