×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری سه کیلومتر از مسیر‌های جدید جاده هراز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل‌ و نقل کشور از زیر بار ترافیک رفتن مسیر‌های جدید جاده هراز تا قبل از عید خبر داد.

کرات آملی/خیرالله خادمی گفت: بیش از سه کیلومتر از مسیر‌های جدید جاده هراز که کار تعریض و چهار خطه شدن آن به پایان رسیده تاعید زیر بار ترافیک می‌رود.
وی گفت: طرح تعریض و چهارخطه شدن جاده هراز تا دو سال و نیم آینده به طور کامل تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

خادمی افزود:چهار دستگاه پل به طول مجموع یک کیلومتر و حدود ۱۶ کیلومتر تونل در مسیر ۲۸ کیلومتر باقی مانده برای تعریض وچهارخطه شدن جاده هراز پیش بینی شده که عملیات اجرایی ساخت آن درحال انجام است.

محدوده بلبل خوان در محدوده بخش لاریجان آمل مراحل تعریض و چهارخطه شدن آن تکمیل شده و بزودی افتتاح خواهد شد.

۱۰۱ کیلومتر از مسیر جاده هراز تاکنون حدود ۷۳ کیلومتر چهار خطه شده و همچنان حدود ۲۸ کیلومتر از این جاده برای چهارخطه شدن باقی است و که نیمی از این مقدار باقی مانده جاده هراز مسیر‌های سخت عبور کوهستانی و پیچیده‌ترین مسیر جاده‌ای در حوزه راهسازی کشور است.

برای پایان چهارخطه شدن جاده هراز ۱،۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم هست که چندماه اخیر حدود ۲۵۰ میلیار تومان اعتبار از محل تهاتر برای فعال شدن کارگاه راهسازی به پیمانکاران پرداخت شد.

خیرالله خادمی معاون وزیر راه  در حاشیه بازدید از مراحل ساخت  پل روگذر میدان هزارسنگرآمل گفت: پل روگذر میدان هزارسنگر آمل با پیشرفت ۹۵ درصدی در ورودی این شهربه سمت تهران و محمودآباد تا قبل ازپایان امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد:تا هفته آینده بخشی از مطالبات پیمانکار که معوقه دارد پرداخت خواهد شد تا باقیمانده این پل روگذر که شامل نصب نرده‌های ایمنی و حفاظ‌ها هست تکمیل شود.

پیش بینی براین هست که حداقل تا نیمه نخست اسفند امسال شاهد افتتاح این طرح مهم حوزه راهسازی در شهرستان آمل باشیم.

معاون وزیر راه اظهارداشت: پس از بهره برداری ازپل روگذر میدان هزار سنگر آمل، میدان و مسیر‌های منتهی به پل هوایی به طول حدود ۲ هکتار که یکی از بزرگترین میدان‌های شهری در مازندران نیز هست توسط شهرداری آمل طراحی و بازپیرایی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.