×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صعود هراز به رتبه دوم جدول رده بندی والیبال با برد مقتدرانه

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در دیداری تماشایی سه بر یک شهرداری ارومیه را در آمل شکست داد و به رده دوم‌جدول صعود‌ کرد.

کرات آملی/هفته بیست و پنجم و ماقبل پایانی رقابتهای لیگ برتر والیبال کشور امروز با برگزاری هفت دیدار در شهر‌های سیرجان، آمل، تهران، ورامین، یزد، گنبد و رامسر پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته تیم لبنیات هراز آمل در دیداری حساس از ساعت۱۶ امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان شهرداری ارومیه رفت.

ست اول در ابتدا با برتری نسبی هرازی‌ها آغاز شد، ولی این برتری چندان پایدار نبود و شهرداری ارومیه به لطف حملات خوب روی تور توانست حساب کار را از دست آملی‌ها خارج کند و در امتیازات پایانی در حالی که هراز می‌توانست به بازی برگردد چند تصمیم بحث برانگیز داور سبب شد تا شهرداری ارومیه برنده ست اول باشد.

ست دوم در اوج ناباوری با کارت قرمز داور به هرازی‌ها آغاز شد و همین موضوع سبب از دست رفتن تمرکز آملی‌ها شد تا شهرداری ارومیه همان ابتدا ۵بر۱ پیش بیفتد، ولی در ادامه یک وقت استراحت به موقع از بهروز عطایی و حضور خداپرستی در زمین باعث شد تا لبنیات هراز به جریان بازی برگردد و در نهایت ۲۵بر۲۲ فاتح ست دوم باشد.

ست سوم، اما از همان ابتدا با برتری لبنیات هراز آمل آغاز شد و شاگردان عطایی با کنترل جریان بازی موفق شدند ست سوم را هم از آن خود کنند.

لبنیات هراز که انگیزه فراوانی به دست آورده بود در ست چهارم با اعتماد به نفس بالا پای به میدان گذاشت و با حملات عالی روی آنتن، توپ‌گیری و دفاع‌های بی نقص ست چهارم را خیلی راحت‌تر از آنچه تصورش می‌رفت برد تا در مجموع سه بر یک به برتری برسد.

هراز با پیروزی در این بازی بزرگ و به لطف شکست پیکان برابر هورسان در رامسر با ۴۹ امتیاز به رده دوم‌جدول رده بندی رسید./سعید نعمتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.