×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت وارده/راهکارهای مهار تورم

کرات آملی،برای کاهش تورم راهی جز حذف هزینه های اضافی و پایان دادن به ریخت وپاشها وبذل و بخش ها و قیچی کردن پرداخت‌های به نهادها ی غیر ضروری همپا با افزایش در آمدملی وایجاد ارزش افزوده و افزایش سرانه مالیاتی همراه با ازدیاددر آمدسرانه اشخاص از محل تولید ثروت نیست .
جناب رئیسی عاشق مردمند ومی خواهند کاری انجام دهند اما اقتدار بی پایان می خواهد که از برخی باج گیریها در نظام بودجه ای کشور با افشاگری و اتکال به مردم وتخصصی یارانه ها تنها به مستمندان کمیته حًضرت امام امکان پذیر نیست.
هر جا بی انضباطی پولی باشد آنجا تورم حال این گوی و این میدان.
باافزایش حقوق کارگر و کارمند بدون مقابله با ملتی میلیادر ها و حقوق های بگیران نجومی و…بدون پرداختن به تولیدو ایجاد ثروت هیچ گره ای باز نمی شه مگر تورم را به ابر تورم تبدیل کنیم و عامه را از زندگی آرام مرحوم نمایم آیا می دانید افزایش مستمر قیمت‌ها همراه با کاهش ارزش پول ملی در دولت آقای روحانی چه تعداد بر ثروتمندان جامعه افزود و چه بیشماری را از هستی ساقط نمود که خانه و ماشین و ملک ومال خودرا فروختند تا صورت خویش را سرخ داشته باشد و نتوانستند.
نکند دولت با متر فین بی درد به قول حضرت امام رحمت الله علیه میثاق نا گسستنی دارد که هر بار به اشکالی آب تو آسیاب آنان می ریزد و بیشماری را در پای متر فین بی درد قر بانی کند.

من چند سال پیش در مقاله ای نگاشته ام که سیل پول تهرانیهای بلای زمین‌های کشاورزی مازندرانیها و…این عین ذلت است که صنعت ما کشاورزی ما دامپروری ما همه نابود شود آنگاه نفت را به ثمن‌ بخس با خواهش و تمنا و هزار واسطه بفروشیم که ذرت وگوشت و روغن از روسیه و تر کیه و…وارد کنیم.
این بود استقلال اقتصادی ما از این بر نامه ریزیهای استراتژیست‌های حکومت ما وااسفا ….

آمل -صلواتی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.