×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس اداره  ورزش و جوانان شهرستان آمل:باورپذیری جوانان باید با جدیت دنبال گردد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با بیان اینکه هیئت های ورزشی بازوی راست و رسانه ها بازوی چپ من هستند تصریح کرد: در ورزش نگاه اصلی ما به جوانان است و امیدواریم که مسئله باورپذیری جوانان نیز با جدیت دنبال گردد .

کرات آملی،غلامرضا رضوی، رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: در اولین جلسه شورای ورزشی که در فرمانداری تشکیل شد، 31 برنامه برای هفته تربیت بدنی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه باید سرانه ورزشی باید سه متر تا 5 متر باشد، عنوان کرد: متاسفانه در امل سرانه ورزشی یک متر و بیست است ان هم بسیاری از سرانه های ورزشی مخصوصا در روستاها مناسب هم نیستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل از افتتاح فاز اول استادیوم چمران در دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: در ابتدا نیز با کلنگ زدن زمین چمران مخالف بودم، در همان موقع پیست را درست کرده بودیم و چمن طبیعی کاشتیم، اما با با طرح توسعه ۱۵ هزار نفره این استادیوم کلنگ زده شد و امروز با تلاش های مدیرکل اداره ورزش تا ۲۲ بهمن فاز اول تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد:11 روستا دارای زمین ورزشی هستند و زمین 3 روستا در حال تعمیرات و مجهز شدن برای ورزش کردن است.

رضوی ۴۲ هیات ورزشی فعال در امل اشاره کرد و ادامه داد: خانه عنوان آمل فعالیت های خبلی خوبی دارد و تعداد ثمن های ثبت شده در استان اول است، البته قرار است وزارت ورزش و جوانان به دو قسمت، ورزش و جوانان تفکیک شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.