×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از پرداخت بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای فعالیت‌های اقتصادی استان طی سال گذشته خبرداد.

حسن خیریانپور در حاشیه افتتاح ۴ طرح تولیدی وصنعتی در شهرستان آمل با اشاره به پرداخت هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان، اظهار داشت: این میزان تسهیلات علاوه بر سرمایه‌های بخش خصوصی، ازمنابع مختلف قانون بودجه کشور و تسهیلات روستایی و اشتغال فراگیر به واحدهای تولیدی و صنعتی استان پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران افزود:   در دهه فجر امسال در سطح استان مازندران ۷۲ طرح تولیدی و اقتصادی با اشتغالزایی ۸۰۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی  احیا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل را مهم ترین هدف و خواسته استانداری مازندران دانست و گفت: در سطح استان  تعداد ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی که تعطیل شده بودند مجدداً احیاء و به مدار تولید بر گشتند .

حسن خیریانپور ادامه داد: طبق دستور استاندار مازندران  هیچ یک از بانکها حق تملیک واحدهایی تولیدی و صنعتی که بدهی به بانک دارند را ندارند . 

وی گفت :امید است با عزم همگانی و تلاش فعالان اقتصادی در بخش خصوصی و  دولتی همه شرکتها به سمت تولید برگردند و   اشتغال پایدار ایجاد شود. 

او افزود: بیش از یکهزار و پانصد میلیارد تومان تسهیلات از منابع مختلف از پارسال تا کنون به واحد‌های تولیدی و صنعتی استان برای ایجاد رونق تولید و اشتغال پرداخت شد.

او افزود:امیدواریم با توجه به ظرفیت بالای مازندران بتوانیم از کارکرد استانی به کارکرد ملی و فراغ ملی ارتقا دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.