×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یکپارچه سازی ۱۲۰ هکتار از شالیزار‌های آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از شروع عملیات اجرایی یکپارچه سازی در ۱۲۰ هکتار از شالیزار‌های روستای درکاپه این شهرستان خبر داد.

حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: به منظور اجرای طرح‌های زیر بنایی بخش کشاورزی پروژه تجهیز، نوسازی، یکپارچه سازی ۱۲۰ هکتار از شالیزار‌های روستای درکاپه این شهرستان آغاز گردید.

او افزود:با اجرای طرح یکپارچه سازی زمین‌های کشاورزی الگو‌های اقتصادی مدرن در سطح بزرگتر انجام می‌شود  که این امر انگیزه کشاورزان برای تولید را افزایش می‌دهد.

اسلامی گفت: یکی از چالش‌های پیش روی توسعه کشاورزی در مناطق روستایی، عدم استفاده بهینه از عوامل تولید به ویژه زمین و آب است که با مسئله خرد بودن و پراکندگی اراضی متعلق به هر یک از بهره برداران در ارتباط است و هزینه اجرای این پروژه تماما از محل اعتبارات دولتی تامین می‌گردد.

او افزود:برای حل این چالش در کشور‌های مختلف از سیاست یکپارچه سازی اراضی به عنوان یک راه حل منطقی و قابل اجرا استفاده شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت:با پایان عملیات اجرایی این روستا ۵ هزار و ۷۲۵ هکتار طرح پکپارچه سازی در شهرستان آمل انجام گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.