×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید پوریان کلاکسر به عنوان بزرگترین واحد آموزشی مازندران در شهرستان آمل افتتاح شد.

این واحد آموزشی ۱۲ کلاسه با ۱۶۱۰ متر مربع زیربنا در دوطبقه ساخته شده و از محل اعتبارهای ملی و استانی حدود ۲۶ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیزآن هزینه شده است.

قربانعلی شیرزاد مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس مازندران بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح این مدرسه گفت: ساخت این مدرسه که درحال تخریب بود از سال ۹۵ در قالب پروژه استانی در مدت کمتر از ۳ سال از محل اعتبارهای ملی واستانی ساخته شده است.

شیرزاد اظهار کرد: بنا بر نیاز منطقه به ساخت فضای آموزشی، کار احداث این مدرسه ۱۲ کلاسه شهیدپوریان کلاکسر در کمتر از ۳ سال ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه چندین طرح آموزشی و مدرسه سازی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران در شهرستان آمل در حال ساخت است، افزود: خوشبختانه با تخصیص اعتبارهای ملی و استانی به پیمانکاران روند ساخت واحدهای آموزشی شهرستان آمل شتاب بیشتری خواهد یافت.

وی ادامه داد: مرکز علمی و تحقیقاتی دانش آموزی عالی نژاد آمل که در چندسال گذشته به علت کمبود اعتبار متوقف بوده که با اختصاص اعتبار لازم کار ساخت آن با اختصاص اعتبار لازم شتاب خوبی داشته و بزودی افتتاح خواهد شد.

حدود ۶۵ هزار دانش آموز در حدود ۴۰۰ مدرسه در مقاطع مختلف شهرستان آمل مشغول به تحصیل هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.