×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه متوسطه اول شاهد آمل

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و با حضور معاون پرورشی آموزش وپرورش مازندران، معاون فرمانداری ویژه آمل، مدیر و معاونین آموزش وپرورش آمل، مسئولین ادارات، زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دخترانه متوسطه اول شاهد آمل نواخته شد.

عباس مرزبند با اشاره به اینکه حدود 36 هزار نفر دانش آموز امسال به مدرسه خواهند رفت گفت: هر پایه تحصیلی تقریبا 5 هزار نفر است و حدود 50درصد این دانش آموزان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت کیفی مدارس در شرایط خوبی است، عنوان کرد: نسبت به سالهای گذشته در پذیرش به دانشگاهای معتبر شرایط خوبی را داشته ایم، کنکور امسال 130 رتبه زیر 3 هزار داشتیم که این آمار خوبی را نشان می دهد که تا به امروز کم نظیر بوده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان آمل تصریح کرد: در 2 کلاس تجربی مدرسه تیزهوشان 45 نفر در علوم پزشکی و پیراپزشکی قبول شدند.

وی از آمادگی تمام مدارس برای کلاس درس خبر داد و اظهار کرد: با کمک خیرین، خانوادها و مدیریت مدیران، همه مدارس آمادگی کافی برای ارائه تحصیل در سال جدید را دارند و مشکل نیروی انسانی نیز حل شده است.

مرزبند در پایان به وجود 490 مدرسه در شهرستان آمل اشاره کرد و گفت: 13 هزار دانش آموز در مدارس غیر انتفاعی و 50 هزار دانش آموز در مدارس دولتی تحصیل می کنند.

 محمد شعبانی معاون پرورشی آموزش وپرورش مازندران با اشاره به اینکه دانش آموزان رکن اصلی آموزش وپرورش هستند گفت: اگر دانش آموز نباشد مدرسه و معلم وجود ندارد و وجود ما به دانش آموزان وابسته است.

 وی با تاکید براینکه آموزش وپرورش به تنهایی نمی تواند از عهده مشکلات برآید عنوان داشت: امسال در استان مازندران بیش از 550 نفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند‌.

 وی اظهارداشت: نيروی انسانی راز توسعه هر كشوری است و وقتی ما در جنگ 1710 شهيد دانش آموز فدای وطن شدند اين نشان از ارزشمندی دستگاه تعليم و تربيت است و مبنای پيشرفت كشور؛ مدرسه، معلم و دانش آموزان است.

معاون پرورشی آموزش وپرورش مازندران  گفت: تاثير گزاری و تاثير پذيری دو نكته مهم است كه شما دانش آموز از من به يادگار داشته باشيد و هميشه سعي كنيد تاثير گزار در زندگی باشيم و لازمه آن تاثير پذيری است.

 شعبانی تاکید کرد: مدرسه مبنای توسعه است و آموزش وپرورش توسعه محور است و هرکسی می خواهد آموزش وپرورش را ضعیف جلوه دهد خداوند او را هدایت کند.

وی با اشاره به نقش معلمان درجامعه عنوان داشت: معلم می تواند انسان را تربیت کند و در رفتار اجتماعی و در مسیر زندگی تاثیرگذار باشد و ما به عنوان یک معلم افتخار می کنیم که در سازمانی خدمت می کنیم  بسیار موثر است.

 وی با اشاره به ماندگاری قیام امام حسین اشاره کرد: قیام امام حسین قیام موثر برای بشریت بود که ماندگار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.