×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد اگر کشورمان نتواند روی پای خود بایستد حتما دچار چالش و آسیب خواهد شد از این رو توجه به مولفه های سیاست اقتصاد مقاومتی فرصتی بزرگ در دهه پنجم انقلاب رقم خواهد زد.

عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به چالش ها و فرصت های پیش روی کشورمان در دهه پنجم انقلاب، گفت: توجه به مولفه های سیاست اقتصاد مقاومتی از جمله فرصت های مقابل کشورمان در دهه آتی است که باید مورد توجه مسئولان و دست‌اندرکاران قرار بگیرد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر کشورمان نتواند روی پای خود بایستد حتما دچار چالش و آسیب خواهد شد، اظهار کرد: در واقع حفظ استقلال از جمله شعارهای انقلاب اسلامی است و باید همواره جاری و ساری باشد وگرنه وابستگی سدی در برابر پیشرفت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تحریم یکی از ابعاد تخریبی است که دشمنان انقلاب در دستورکار خود دارند تا علیه کشورمان دسیسه هایشان را اجرایی کنند، ادامه داد: در این بین برخی از کشورهای نیز تلاش می کنند با افزایش فشار علیه کشورمان به مسئولان اعلام کنند که اگر میخواهید در مجامع بین المللی حضور داشته باشید نیاز به وابستگی دارید در صورتی که انقلاب اسلامی ایران نشان داد بدون سرسپردگی نیز می تواند در دنیا قد علم کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی موجب افزایش بینش سیاسی مردم شد، تصریح کرد: موضوع مذکور بر خلاف خواسته های دشمنان ایران است از این رو تلاش می کنند با اقدامات رسانه ای کشورمان را در معرض آسیب قرار دهند و افکار عمومی را مسموم کنند اما خوشبختانه با بینش و آگاهی مردم این ترفند خنثی شده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته نباید فراموش کرد که ایران هراسی و سیاه نمایی نسبت به فضای ایران در دستورکار دشمنان قرار دارد که می توان گفت این امر یکی از تهدید های پیش روی کشورمان در دهه پنجم محسوب می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.