×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت آمل خبرداد؛عرضه گوشت منجد با قيمت مصوب دولتي در شهرستان

رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان از عرضه گوشت منجد با قيمت مصوب دولتي در آمل خبرداد.

فروزان رئيس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان آمل درجلسه ستاد تنظيم بازار اظهار داشت : باتوجه به اينکه گوشت منجد به ميزان 5 تن ازطريق اتحاديه گوشت در چند نقطه از شهر بين شهروندان با قيمت مصوب دولتي عرضه گرديد و در طي روزهاي آينده 5/3 تن نيز ازطريق جهاد کشاورزي به چندين نقطه از شهر که افراد و  اقشار کم درآمد در آنجا سکونت دارند در نظر گرفته تا بين اين عزيزان با نرخ مصوب دولتي عرضه و توزيع گردد .

فروزان گفت : از روز شنبه در فروشگاه رفاه گوشت گرم بين شهروندان عرضه مي گردد و نسبت به سرويس دهي ترمينالها و شرکت تعاوني هاي حمل ونقل که در سطح شهر فعاليت دارند نيز بايد نظارت کامل داشته باشيم تا شهروندان دچار مشکل در پرداخت کرايه نداشته باشند .

رئيس اداره صنعت و معدن اظهار داشت : از سوي اتاق اصناف نيز از تاريخ 5 آبان تاکنون 344 مورد بازرسي انجام گرديد که تعداد 12 پرونده تخلف به تعزيرات حکومتي معرفي شدند و سازمان غله براي همسان سازي و وحدت رويه در خريد مواد اوليه آرد براي واحدهاي خبازي و کسانيکه آرد مصرف مي نمايند تلاش هاي خوبي را انجام داده و از 1 آذر هدفمندي آرد در شهرستان آمل صورت مي گيرد .

در ادامه این جلسه سعيد ولايي معاون برنامه ريزي فرمانداري اظهار داشت : از تلاشهايي که از سوي کليه دستگاهها و اعضاي ستاد تنظيم بازار شهرستان آمل انجام مي دهند تقدير و تشکر نموده که اين حرکت باعث مي گردد تا شهروندان و افراد کم درآمد دغدغه کمتري در تهيه  مايحتاج وارزاق عمومي داشته باشند .

اين مسئول در ادامه افزود : با توجه به موقعيت فعلي کشور و بحث افزايش قيمت کالاهاي اساسي ، در تمام کشور اين مشکل وجود دارد و ما وظيفه داريم در اين زمينه تلاش بيشتري جهت رفع مشکلات شهروندان انجام دهيم تا مردم دچار مشکل در بحث خريد نگردند و تهيه اقلام و مايحتاج مورد نياز اساسي برايشان مشکل نباشد .

معاون فرماندار ويژه شهرستان آمل در رابطه با تنظيم بازار گفت : باتوجه به اعتمادي که مردم در رابطه با تنظيم بازار به مسئولين و دست اندرکاران دستگاههاي دولتي و اجرايي دارند نبايد اعتماد آنها ناديده گرفته شود و آنها را نسبت به نظام دلسرد نمود به همين خاطر تمام سعي و تلاش همه دستگاههاي ذيربط واعضاي ستاد تنظيم بازار  جهت رضايتمندي شهروندان بايد صورت بگيرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.