×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در هفته نخست لیگ برتر والیبال امسال تیم کاله میزبان نماینده خراسان رضوی است.

مراسم قرعه کشیلیگ برتر والیبال در فصل جدید برگزار شد و در حالی که پیش از این همه تصور می‌ کردند مسابقات با حضور ۱۲ تیم برگزار خواهد شد، در مراسم قرعه کشی تعداد تیم‌ها به ۱۴ افزایش پیدا کرد.

تیم کاله مازندران که در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ به دو مقام قهرمانی لیگ برتر کشور دست یافت امسال هم می‌خواهد با سرمربیگری بهروز عطایی به تکرار قهرمانی خود بپردازد.

تیم بانک سرمایه که سه بار پیاپی در سال‌ های ۹۴-۹۵ و ۹۶ به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال رسیده بود غایب بزرگ لیگ امسال است و تیم‌ های دیگر این فرصت را دارند که به مقام قهرمانی فکر کنند.

طبق اعلام سرپرست سازمان لیگ، هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌ های کشور از ۲۵ مهرماه آغاز خواهد شد و مسابقات در اردیبهشت ماه به پایان می‌ رسد.

لازم به ذکر است؛ در جدول مسابقات ۱۴ تیم به صورت دوره‌ای برابر یکدیگر قرار می‌ گیرند و مسابقات به صورت رفت و برگشتی انجام می‌ شود.

۸ تیم برتر مسابقات راهی پلی آف می‌ شوند و تیم اول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم دیدار می‌ کنند و همچنین ۴ تیم از مسابقات به لیگ پایین‌ تر می‌ روند و اگر لیگ ۱۳ تیمی باشد، ۳ تیم سقوط خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.