×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدامات عملی برای کاهش مشکلات اجتماعی

معاون خدمات شهری شهرداری آمل:اقدام از سر رفع تکلیف نمی تواند در کاهش مشکلات اجتماعی یاری کننده باشد، بلکه نیاز است اقدامات عملی و تاثیر گذار انجام دهیم .

معاون خدمات شهری شهرداری آمل در این جلسه گفت: آسیب های اجتماعی قشر خاصی را تهدید نمی کند بلکه همه ی ما را فرا می گیرد و اگر اقدامی جدی و عملی صورت نگیرد تبعات آن دامن همه ی ما را خواهد گرفت.
علی علیزاده افزود: اقدامات خوبی در چند سال اخیر از سوی شهرداری و برخی  ادارات شهرستان در مناطق آسیب پذیر شهر نظیر امت آباد و رضوان 38 صورت گرفت که تا حدودی از مشکلات این مناطق کاسته شده است . بازگشایی بلوار ولایت در یک منطقه کمتر توسعه یافته شهری از سوی شهرداری توانست موجب ترقی و کاهش آسیب اجتماعی در این منطقه شود .
وی ادامه داد ، نیاز است ادارت مرتبط جدی تر به این موضوع ورود کنند تا دست در دست یکدیگر از آسیبهای اجتماعی تهدید کننده زندگی شهروندان پیشگیری کرده و خدمتی ماندگار به همشهریان ارائه کنند.
اسفندیاری رئیس اداره بهزیستی در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات شهرداری در کاهش مشکلات مناطق آسیب پذیر شهری گفت: از مجموعه شهرداری آمل که در چند سال اخیر با اقدامات حمایتی ، عمرانی و خدماتی بویژه در مناطق آسیب پذیر شهر کمک حال ما بوده و هست تشکر و قدردانی ویژه دارم .
گفتنی است در این جلسه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ، نماینده سپاه ناحیه آمل ، نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نماینده اداره آموزش و پرورش ، نماینده نیروی انتظامی ، نماینده اداره ورزش و جوانان آمل و مسئول روابط شهرداری آمل  حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.