×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در دیدار از پرسنل سازمان آتش نشانی ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: شما ایثارگران خط مقدم آب و آتش و حادثه هستید.

امام جمعه آمل ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاون سیاسی فرمانداری ویژه ، رئیس ، نائب رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار آمل و معاون شهردار با حضور در سازمان آتش نشانی از آتش نشانان نمونه تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری هراز نیوز  به مناسبت ۷ مهر روز آتش نشان و ایمنی، مسئولین شهری با حضور درسازمان آتش نشانی شهرداری آمل ضمن تبریک این روز به آتش نشانان با اهدای یک شاخه گل، از ۱۰ آتش نشان نمونه نیز تجلیل کردند.
امام جمعه شهر آمل در این دیدادر ضمن تبریک روز آتش نشان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: کار شما با مردم عجین است . فرهنگ ایثار و شهادت را که در مرزبانان ،نیروی نظامی ، انتظامی و سپاه می بینیم در شما آتش نشانان نیز وجود دارد.
حجت الاسلام جلیل مرتضوی افزود: با ایثارگری ها و رشادت های آتش نشانان درحادثه ساختمان پلاسکوی تهران مردم فهمیدند که آتش نشانان چه زحمتی می کشند و چه جانفشانی هایی انجام می دهند . تا حافظ جان و مال مردم باشدند. مرتضوی با اشاره به اینکه کار شما آتش نشانان نیز جهاد اکبر است، تاکید کرد:جان خودتان را به خطر می اندازید تا مردم در آرامش و امنیت و سلامت بمانند و این جای تقدیر و ارج نهادن دارد .
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل در این دیدار ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: شما ایثارگران خط مقدم آب و آتش و حادثه هستید.
سید جعفر رسولی با بیان اینکه شهر آمل امروز با گذشته متفاوت است افزود : آتش نشانی آمل به لحاظ تجهیزات خوشبختانه بروز است و آتش نشانان از آمادگی خوبی برخوردارند.
وی با بیان اینکه آموزش و پیشگیری موفقی دارید تصریح کرد: سرعت عمل خوبی برای حضور در حوادث و نجات مردم دارید و از این بابت از شما آتش نشانان به نیابت از مردم و شهروندان آملی تشکر می کنم .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.