×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، با اشاره به حضور مقامات دولت ترامپ در نشست منافقین با هدف تامین منافع مالی آمریکا، گفت: این نشست‌ها ارزش سیاسی ندارد.

عزت الله یوسفیان ملا در خصوص نشست منافقین در پاریس و حضور اعضای ارشد دولت ترامپ در این نشست، گفت: منافقین در دوران دفاع مقدس و روزهای سخت جنگ تحمیلی که صدام بر خلاف با پاره کردن قرارداد 1957 الجزایر به جمهوری اسلامی همه موازین را زیر پا گذاشت و به ایران حمله کرد، با آنها علیه ملت ایران همراه شدند و در آن شرایط منافقین به عراق رفتند و مورد حمایت دولت صدام حسین قرار گرفتند .

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: منافقین در آخرین حمله خود به ایران قصد تسخیر کرمانشاه و اسلام آباد غرب را داشتند اما شکست خوردند. در نهایت شرایط در عراق تغییر کرد و آنها در کمپ اشرف با امکانت بالایی که صدام در اختیار آنها قرار داده بود، سکنی گزیدند.

وی افزود: بعد از حمله آمریکا به عراق وضعیت زندگی منافقین تحت تاثیر قرار گرفت و مردم عراق نیز به مخالفت با آنها پرداختند، در نهایت منافقین نزدیک فرودگاه بغداد سکنی گزیدند و عده ای هم به آمریکا فرار کردند و به کمک حمایت جان بولتون وارد برخی کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین شدند.

کشورهای عربی تامین کننده هزینه های منافقین

یوسفیان ملا ادامه داد: منافقین بعد از افزایش دشمنی عربستان با جمهوری اسلامی، زیر سایه سعودی ها قرار گرفتند و عمده هزینه آنها توسط کشورهای عربی تامین شد، منافقین رسانه در اختیار دارند و همه این گروه را قبیله می دانند به نوعی که افراد اجازه خروج ندارند. در واقعیت با آنها مانند فرقه های افراطی برخورد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منافقین از اختلافات سایر کشورها با جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنند، گفت: حضور مقامات ارشد آمریکا به ویژه افراد بازنشسته و افرادی که که دستشان از سیاست کوتاه است درنشست‌های گروه‌های منافقین با هدف تحقق مبادلات بانکی و تجاری و دریافت مبالغ کلان است.

یوسفیان ملا ادامه داد: منافقین با توجه به موضوع‌گیری آمریکا و عربستان و حمایت کشورهای اروپایی مبالغ کلانی صرف می‌کنند تا این نشست‌ها برگزار شود. این در حالی است که در جمهوری اسلامی اسمی از منافقین برده نمی‌شود اما حمایت دولت و حکومت آمریکا با اهداف پولی .و مالی قابل تامل است.

خواب منافقین هیچ گاه تعبیر نخواهد شد

وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی هیچ تاثیری ندارد، گفت: منافقین همه مسیرهای خود را با تمام قدرت رفتند و این نشست هم حدود 10 سال است که برگزار می‌شود و هر سال هم اعلام می‌کنند که نشست آتی را در تهران و با سرنگونی نظام جمهوری اسلامی برگزار خواهند کرد اما این خواب آنها هیچ گاه تعبیر نخواهد شد اما باید باور داشت که این نشست‌ها هیچ ارزش سیاسی ندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ «رودی جولیانی»، وکیل شخصی، و «نیوت گرینگریچ» مشاور دونالد ترامپ در نشست یک گروه مخالفت دولت ایران (منافین) که پیش از این در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داشت، شرکت کردند.  این در حالی است که دولت آمریکا به مدت ۱۵ سال گروهک منافقین را جز فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده بود، اما طی سال‌های اخیر آنها را از این فهرست خارج کرده و شماری از اعضای ارشد دولتی آمریکا همیشه با این گروهک در ارتباط بوده‌‌اند.

گفتنی است؛ پیش از این نیز گزارش‌های بسیاری در رسانه‌‌های غربی از نحوه تعامل عناصر گروهک منافقین با اعضای دولت‌های آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد افرادی مانند رودی جولیانی و نیوت گرینگریج در ازای شرکت در هر نشست این گروهک و سخنرانی‌های ضدایرانی مبالغ کلانی دریافت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.