×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کشف موادمخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در طرح کنترل جاده‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرات آملی،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل جاده‌های با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک دستگاه خودروی پیکان حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران در ادامه در یک عملیات غافگیرانه خودروی مورد نظر را متوقف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت:مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند، ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف ۱۵ کیلو مواد مخدر در آمل

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی ایسوزو به شهرستان آمل را داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی، از توقیف خودروی متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از این خودرو ۱۵ کیلو گرم تریاککشف شد.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌ شود.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌ شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./علی منصوری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.