×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل خبرداد؛برگزاری مراسم با کیفیت بالای شهدا 6 بهمن

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل:باید بتوانیم از ارزش شهدا به نحو احسن حفاظت و حمایت نمائیم تا یک برنامه خوب و با کیفتی که در خور شأن شان می باشد برگزار نمائیم .

جلسه پیرامون برگزاری مراسم ششم بهمن به ریاست حسین احسانی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل وبا حضور دیگر مسئولین شهرستانی 9 تیر 97 در فرمانداری آمل برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل حسین احسانی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل در رابطه با برگزاری مراسم ششم بهمن گفت : جلسه امروز در رابطه با حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که یکی از نکات برجسته برای مردم آمل و انقلاب اسلامی که در وصیت نامه سیاسی و الهی حضرت امام خمینی (ره) درج گردید که یک نقطه عطفی برای مردم آمل می باشد.

این مسئول در ادامه اظهار داشت : حضرت امام خمینی (ره) تنها شهری که نام آن را به نیکی یاد نمود شهر آمل بود در واقع با حضور و حماسه مردم عزیز آمل که نشان از اعتقاد راسخ به رهبری و انقلاب می باشد واین حضور مردم آمل موجب شد توطئه دشمنان در ششم بهمن سال 60 برملا گردید و با دادن 40 شهید بزرگوار توانسته درخت انقلاب را آبیاری نماید .

حسین احسانی بیان کرد : امیدواریم با یک برنامه ریزی خوب و با کیفیت همچون سنوات گذشته برگزار نمائیم تا در زنده نگهداشتن نام و یاد این روز کسانی که در برابر دشمن ایستادند و جاودانه جنگیدند باید از این عزیزان تقدیر نمود .

بهروز عیسی زاده، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه کتاب 6 شهید مدافع حرم در آمل در حال آماده شدن است، گفت: مراحل چاپ کتاب شهید زال نژاد به اتمام رسیده و در خصوص 5 شهید دیگر مرحله جمع آوری خاطرات و زندگینامه انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه تا به حال قریب به 15 میلیون تومان هزینه شده است، اظهار داشت: کتاب زندگینامه و خاطرات 6 شهید مدافع حرم در آمل در شهریور ماه رونمایی می شود.
این مسول با اشاره به کمک بخشداران و شهرداری امامزاده عبدالله برای احداث کمپ در جنگل هایی که حادثه 6 بهمن در آنجا اتفاق افتاد، اظهار داشت: در راهیان نور جنگل رزمندگان به عنوان راوی حضور دارند اما نیاز است که نماد و المانی در آن منطقه نصب شود.
فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان امل تاکید کرد: احداث مکان اردوگاه راهیان نور با همکاری و تعامل محیط زیست، بخشداری، شهرداری، جهادکشاورزی صورت خواهد پذیرفت.
سرهنگ عیسی زاده با بیان اینکه در حال رایزنی هستیم که مسابقات ورزش زورخانه ای نیروهای مسلح در هفته 6 بهمن در آمل برگزار شود، افزود: مقدمات این امر به خوبی پیش رفته و امیدواریم با هماهنگی تربیت بدنی این امر محقق شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.