×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار مازندران خبرداد،تخصیص اعتبار  ۷۰ میلیارد ریالی برای احیای اقتصاد روستاهای استان

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی روستاها در مازندران احیا می شود، گفت: برای احیای اقتصادی روستاهای منتخب استان مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص می یابد.

کرات آملی؛سید محمود حسینی پور شامگاه جمعه در یادواره ۱۴ شهید روستای بالاکوه اندورا در آمل، افزود: دولت سیزدهم در راستای اشتغال پایدار و روستای اقتصاد محور در ۵۰۰ روستای مازندران این طرح را اجرا می کند.

وی افزود: این دولت با توجه به ظرفیت هر روستا در بخش دامپروری، گل و گیاه، لبنیات، صنعت بسته بندی و گردشگری برای هر روستا ۷۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌کند.

وی اظهار داشت: این طرح ضمن توانمند سازی روستاها در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی پایدار گره گشا است.

وی اضافه کرد: انتظار ما از جوانان روستاها آن است که از این طرح توانمند سازی دولت استفاده و زمینه اشتغال جوانان محل را فراهم کنند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: این طرح دولت، مهاجرت ماکوس از شهرها به روستاها و نیز زمینه رونق چند بعدی روستاها را فراهم خواهد کرد.

استاندار مازندران در ادامه بیان کرد: روستاهای مازندران دارای فرهنگی پاک است و در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی این امر را ثابت کرده است.

حسینی پور افزود: روستای اندورا که یکی از دورافتاده ترین روستاهای شهرستان آمل در بالاکوه قرار دارد با توجه به صعب العبور بودن ۱۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این امر شایسته قدردانی است.

وی این را هم گفت که جانفشانی این عزیزان سبب شد تا خادمان مردم برای خدمت رسانی به این مناطق دوردست مصمم باشند.

وی اضافه کرد: هر چند خدماتی که به این روستاها بعد از انقلاب ارائه شد به مراتب بیشتر از قبل از انقلاب است اما همین میزان را کافی ندانسته و با تمام توان برای گره گشایی مشکلات مردم منطقه تلاش می کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.