×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تیم والیبال کاله مازندران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

تیم جوان و جویای نام والیبال کاله مازندران تنها نماینده این استان شمالی در لیگ برتر والیبال در بین 13 تیم لیگ رده ششم را کسب کرده و به مرحله پلی‌آف صعود کرد.

این تیم با هدایت بهروز عطایی سرمربی خوش فکر والیبال ایران در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر شاهکار کرد و تیم پرمهره خاتم اردکان را با نتیجه سه بر دو شکست داد.

جوانان جویای نام کاله ست‎های دوم، سوم و پنجم این دیدار خارج خانه را با امتیاز 26 بر 24، 25 بر 20 و 15 بر 10 به سود خود خاتمه دادند ولی تیم پرمهره و میزبان خاتم اردکان تنها توانست ست‌های اول و چهارم را با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 19 از آن خود کند ولی نتوانست با پیروزی خیال راحتی در سفر به استان مازندران و شهرستان آمل داشته باشد.

در این دیدار حساس و تنگاتنگ مسعود ذوقی و محمد محبوب عشق‌دوست امر قضاوت را برعهده داشتند و ناظر داوری امیدوار حاتمی و ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان بود.

در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیمی میزبان است که در جدول رده بالاتری را به خود اختصاص داده باشد و در مجموع سه بازی تیمی که دو پیروزی را از آن خود کند به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

شاگردان جوان، جویای نام و کم‌تجربه بهروز عطایی در تیم والیبال کاله مازندران مقابل خاتم اردکان دست به شاهکار زدند و با پیروزی مقابل حریف در آمل می‌توانند به جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر صعود کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.