×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اعتبار ۵ میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه ابن سينا

فرماندار ويژه شهرستان آمل از تخصیص اعتبار ۵ میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه ابن سينا خبرداد.

سيد جعفر رسولي در جلسه شورای آموزش پرورش افزود : با تلاشهای نماینده مردم آمل در مجلس و پيگيريهاي مدير آموزش و پرورش آمل کار ساخت مدرسه ابن سينا شروع شده و با تخصيص اعتبار 500 ميليوني توسط دکتر يوسفيان و تقبل هزينه ساخت و تجهيز مدرسه از سوي اداره کل تجهيز و نوسازي مدارس استان و همکاري شهرداري آمل بتوانيم گامي مثبت براي اين مدرسه برداريم که يکي از آرزوهاي ديرينه همه مسئولين و خادمين به نظام بوده است .

در ادامه عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه تاسیسات، تکمیل ساختمان آموزشی توسط شهرداری در راستای توانمند سازی مناطق محروم ساخته خواهد شد، افزود: نماینده مردم آمل در مجلس برای این پروژه ۵ میلیارد ریال به این مهم اختصاص دادند.

مرزبند با اشاره یه اینکه در تعطیلات نوروز ٩٨ در اسکان فرهنگیان ٢۴ مدرسه آمادگی اسکان در آمل را دارند، افزود: در تعطلات نوروز ٢۴۰ کلاس درس برای اسکان آماده می شوند که ۱۰ کلاس به صورت اینترنتی رزرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه در اسفند ماه سال جاری چند همایش اعم از تجلیل از بازنشستگان، خیرین مدرسه ساز، رتبه برتر کنکور برگزار می شود، کفت:در سال ٩٧ حدودا ٢۴۵ همکار فرهنگی در آمل بازنشست شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.