×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شهردار آمل از افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازاربا تخصیص اعتبار 40 میلیارد ریالی با حضور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

احمد امیرسلیمانی با اعلام این خبر افزود: مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری آمل با اختصاص اعتبار 40 میلیارد ریالی صبح فردا با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل روز 20 اردیبهشت امسال با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به زمین زده شد، اظهار کرد: این مجتمع به مساحت تقریبی 800 متر مربع با اسکلت فلزی، ساختمان اداری و سالن بدنسازی، اتاق مدیریت، سرویس بهداشتی و حمام در دو طبقه به مساحت 360 متر مربع و هزینه تملک و ساخت به مبلغ 40 میلیارد ریال ایجاد شد.

شهردار آمل با اشاره به مدت زمان 9 ماهه برای ساخت این مجتمع ورزشی، تصریح کرد: 12 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پروژه با پیگیری و هماهنگی دکتر یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های فرماندار ویژه آمل تأمین شد.

این مسؤول با اشاره به همدلی و یکرنگی مسؤولان شهری برای احداث پروژه‌های شهری، یادآور شد: مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای پایین بازار شهرداری آمل در خیابان شهید بهشتی، اندیشه 19، جنب مسجد هدایت(حاج علی کوچک) با تلاش شبانه‌روزی مسؤولان و عوامل شهرداری و سازمان‌های وابسته ایجاد شد.

امیرسلیمانی در مورد زیباسازی پل معلق از زیباترین پل‌های شهر، بیان کرد: با پایان امر تقویت، مرمت و رنگ‌زدایی، عملیات رنگ‌آمیزی این پل در نوروز سال آینده شکل و ظاهر زیبا و دیدنی به خود می‌گیرد.

وی با اعلام پایان کار مرمت، اصلاح  قسمت‌های تخریب شده پل، خاطرنشان کرد: سعی داریم عملیات مرمت و رنگ‌آمیزی پل معلق آمل تا آغاز سال جدید به کار خود خاتمه دهد.

امیرسلیمانی با اعلام اینکه برای رعایت حال شهروندان و عدم ایجاد ترافیک عملیات اجرایی زیباسازی پل معلق از ساعت 22 شب تا پنج بامداد پس از مسدود کردن پل انجام می‌شود، گفت: برای مرمت، رنگ‌آمیزی و اصلاح نرده‌های فلزی پل معلق اعتبار 6 میلیارد ریالی اختصاص یافت.

وی یادآور شد: عملیات مقاوم‌سازی، مطالعات و آزمایش‌های مربوط به سازه پل، اجرای ژاکت بتنی برای تقویت فنداسیون، پایه ها، تعویض درزهای انبساط با حفظ ظاهر اصلی پل تحت نظارت ناظر علمی از دانشگاه تهران و بدون تغییر در ساختار سنتی و بافت تاریخی پل چندی قبل انجام شده است.

شهردار آمل با اشاره به اینکه سازمان پسماند شهرداری آمل به عنوان نماینده مازندران در کارگروه کلان‌شهرهای سازمان مدیریت پسماند کشور انتخاب شد، بیان کرد: این تصمیم در نشست فصلی مدیران عامل سازمان‌های مدیریت پسماند شهرداری‌های کل کشور به میزبانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد انجام شد.

این مسؤول با اعلام اینکه با توجه به سوابق فعالیت و تجربه کاری با شرکت‌های صاحب نام و نظر به اهمیت موضوع پسماند در استان‌های شمالی کشور، پسماند آمل به عنوان نماینده استان مازندران در نشست‌های فصلی و ماهانه مدیران عامل سازمان‌های مدیریت پسماند کلان‌شهرهای کشور انتخاب شد.

به گزارش فارس، کارگروه کلان‌شهرهای سازمان‌های مدیریت پسماند شهرداری‌های کشور مسئول بررسی چالش‌ها و موضوعات روز مدیریت پسماند کشور را عهده‌دار است که مهمترین مسائل در این حوزه را مورد بررسی و سیاست‌گذاری قرار می‌دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.