×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نواختن شدن زنگ مهر در مدرسه دخترانه کوثر آمل

زنگ مهر با حضور قدرت ا… نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری و دیگر مسئولین شهرستانی در مدرسه دخترانه کوثر آمل به صدا در آمد .

در این مراسم عباس مرزبند مدیر آموزش وپرورش آمل ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمین شهرستان آمل، اظهار داشت : اول مهر که مصادف است با شروع سال تحصیلی جدید یادآور خاطرات دانش آموزان و دانشجویان و معلمینی می باشد که در سالها قبل در حال تحصیل بوده و نسبت به علم آموزی تلاش کردند .

این مسئول در ادامه افزود : با آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان کلیه مدارس شهرستان آمل با نواختن زنگ مهر در تمامی مدارس شهرستان سال تحصیلی جدید را شروع نموده و امیدواریم که تمامی دانش آموزان و دانشجویان و معلمین عزیز بتوانند سال تحصیلی خوبی را آغاز نمایند .

در ادامه نائیج نژاد معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان آمل ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش و معلمینی که تمام سعی و تلاششان را جهت علم آموزی دانش آموزان و دانشجویان انجام می دهند گفت : سال تحصیلی جدید را که بیانگر خاطرات کودکی و نوجوانی همه ما می باشد و انگیزه خوبی باید برای دانش آموزان در سال تحصیلی باشد تا بتوانند تحصیل نمایند .  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.