×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل:افزایش صادرات متضمن توليد و اشتغال پايداراست

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل:اولويت کاري ما اين است که کساني که صادرات انجام مي دهند نبايد دچار مشکل بشوند ، اگر مي خواهيم توليد پايدار شود و اشتغال پايدار گردد شرکتها بايد کار صادرات انجام دهند.

سيد جعفر رسولي معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل در جلسه توسعه صادرات شهرستان آمل اظهار داشت : باتوجه به تجربيات برخی تولید  کنندگان بتوانيم صادرات را توسعه بدهیم مانند توليد گل و گياه در آمل مقام اول در سطح استان را داريم . البته برخی مشکلاتي هستند که کلی بوده و در کشور وجود دارد را در حوزه کاري ما نمي باشد که بتوانيم آنرا حل کنيم و ما در حوزه شهرستاني مي توانيم مشکلات پيش روي دوستان را بررسي و نسبت به آن تصميم بگيريم .

اين مسئول در ادامه افزود : باید تلاشهای بیشتری برای شرکت تولید کننده های  شهرستان در نمايشگاههاي بين المللي انجام دهیم تا صادرات را توسعه بدهيم .

معاون استاندار افزود : برخي از شرکتهاي حاضر در شهرستان آمل در کشورهاي همسايه فعاليت زيادي دارند ، با تبادل تجربه از سوي اين دوستان مي توان و رمز موفقيت آنها مي توان تصميمات خوبي براي صادرات شهرستان بگيريم . 

سيد جعفر رسولي اظهار داشت : باعنايت به اينکه 75 درصد صادرات استان متعلق به آمل مي باشد و باتوجه به مشکلات پيش رو در بحث صادرات اولويت کاري ما اين است که کساني که صادرات انجام مي دهند نبايد دچار مشکل بشوند ، اگر مي خواهيم توليد پايدار شود و اشتغال پايدار گردد شرکتها بايد کار صادرات انجام دهند ، اقتصاد مقاومتي بيانگر اين است که شرکت هايي که صادرات انجام مي دهند از شرکتهاي دانش بنيان و از کساني که از لحاظ مدارج علمي و تجربه بالايي در بحث اقتصاد دارند استفاده نمایند. 

وي در ادامه بيان کرد : بعضي ا ز دوستان مشکلات خود را عنوان نمودند که مشکلات آنها بايد از طريق مسئولين استاني و کشوري انجام شود و مي توان از مقامات استاني و کشوري در جهت حل مشکلات شرکت ها و توسعه صادرات شهرستان استفاده نمود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.