×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اعتقاد دارد هم اکنون احزاب نمی توانند در کشور نقش آفرینی کنند زیرا فعالیتشان صرفا منوط به زمان برگزاری انتخابات شده و در واقع آنها از نردبان مردم بالا می روند تا به اهدافشان برسند.

عزت الله یوسفیان ملا در خصوص اهمیت فعالیت و نقش آفرینی احزاب در کشور، گفت: باید اذعان کرد هم اکنون عضویت در احزاب بر اساس معامله، منافع شخصی و سودهی است؛ بر این اساس افراد توجه می کنند که اگر عضو حزبی شوند می توانند به مَناسب و پُست های مدیریتی دست یابند یا خیر که این امر یکی از موانع توسعه احزاب است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: به عنوان مثال افراد وقتی مشاهده می کنند که تصمیم حزب خلاف منافع فردیشان است از آن پیروی نمی کنند که نمونه آن در مجلس شورای اسلامی دیده می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون احزاب نمی توانند در کشور نقش آفرینی کنند، ادامه داد: به عبارتی باید گفت که نقش آفرینی احزاب صرفا منوط به زمان برگزاری انتخابات شده است. در واقع حزب ها از نردبان مردم بالا می روند تا به اهدافشان برسند و بعد از پایان انتخابات دیگر خبری از فعالیت‌هایشان به گوش نمی رسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه احزاب برای فعالیت باید جایگاه خودشان در جامعه را ترسیم کنند، تصریح کرد: بر این اساس باید اذعان کرد حزبی می تواند موفق باشد و اعتماد مردم را جلب کند که دارای برنامه و چارچوب رفتاری و عملی است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه احزاب برای فعالیت باید بتوانند از حیث اقتصادی خودکفا باشند، خاطرنشان کرد: بنابراین می توانند از راه های پیش بینی شده مانند دریافت حق عضویت و غیره از نظر اقتصادی خود را اداره کنند و به اهدافشان دست یابند./خانه ملت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.