×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق برنامه های شورا و شهرداری آمل در خصوص ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل از آغاز عملیات نهضت آسفالت و تحقق برنامه های شورا و شهرداری جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آملی خبر داد .

فرشید لیتکوهی در جلسه کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل بیان داشت : همان طوری که به شهروندان عزیز آملی برای ساماندهی و بهبود وضعیت آسفالت معابر شهری قول داده بودیم به حول و قوه الهی نهضت آسفالت را در جبهه های مختلف با انتخاب پیمانکاران از سوی شهرداری شروع کردیم .

وی با بیان اینکه ترمیم و روکش آسفالت معابر که یکی از مهم ترین اولویت های اعضای شورا و شهرداری بوده را در چند بخش شروع کردیم افزود : بخش اول شامل آسفالتی است که در کارخانه آسفالت شهرداری تهیه و توسط پیمانکاران پخش، تسطیح و متراکم می شود که آسفالت خیابان امام رضا (ع) روبروی تکیه ایرائی، روبروی پل پیروزی و خیابان شهید بهشتی در این بخش تاکنون انجام شده است .

رییس کمیسیون فنی شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد : بخش دوم، قرارداد با پیمانکارانی است که با استفاده از دستگاه آسفالت تراش قسمت هایی از شهر که سطح آسفالت آنها ناهموار است برداشت شده و بعد از آن آسفالت مجدد انجام می شود که در این بخش از بلوار امام خمینی (ره) شروع کردیم و بعد از آن بلوار مدرس، طالقانی و قسمت هایی از شهر که نیاز به برداشت و آسفالت مجدد داشته باشد ادامه خواهد یافت .

وی با بیان اینکه اولویت روکش آسفالت، معابر اصلی و پر تردد و سپس کوچه ها و محلات شهر است خاطرنشان کرد : در بخش سوم پیمانکارانی هستند که در منطقه ۱ و ۲ با قرارداد جداگانه اکیپ هایی را تا چند روز آینده مستقر و فعالیت شان را جداگانه شروع می کنند .

لیتکوهی همچنین ضمن درخواست از دستگاه های اجرایی و خدماتی به ویژه ادارات برق، گاز، مخابرات و آب و فاضلاب شهری مبنی بر خودداری از انجام حفاری پس از آسفالت معابر شهری از سوی شهرداری بیان کرد : برای ترمیم نوار حفاری در سطح شهر تاکنون از ادارات حفار هزینه ترمیم اخذ می شد ولی با هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته منبعد ادارات مربوطه موظف هستند بعد از عملیات حفاری بر اساس استاندارد و روش صحیح با نظارت کارشناس شهرداری کار ترمیم را انجام و به شهرداری تحویل نمایند .

وی در خصوص مرمت، مقاوم سازی و رنگ آمیزی پل معلق آمل گفت : بدین منظور جلسه ای در شهرداری با حضور شهردار، دکتر فرزین محمودی پاتی، بنده، جهانگیر آذری، معاون فنی و شهرسازی و مسئول واحد فنی و عمرانی شهرداری برگزار نمودیم و شایان ذکر است از سال ۸۸ سه قرارداد در خصوص مطالعات اولیه پل، مقاوم سازی فونداسیون و پایه های پل و مقاوم سازی عرشه و سازه قوسی ( آرک ) پل منعقد شده که تاکنون قرارداد اول و دوم به اتمام رسیده و مقرر شد طرح مقاوم سازی این پل تا پایان شهریور سال جاری توسط مشاور به شهرداری تحویل داده شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.